logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cydr Lubelski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Ambra buduje latynoski wizerunek marki El Sol

W wyniku wygranego przetargu agencja Altavia Polska współpracuje z firmą Ambra przy kampanii wizerunkowej „La Impreza Fantastica!”, dla brandu El Sol.

28.04.2021 | przeczytano: 649 razy (komentarzy: 1)
Consulting’n more - powiększenie zespołu agencji i awans

Do grona pracowników Consulting’n more dołączyły dwie osoby – Kinga Karelus, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Strategy Manager oraz Angelika Waszkiewicz – pełniąca funkcję Senior Account Executive. Dodatkowo, Natalia Waszczuk, związana z agencją od 2016 roku, awansowała na stanowisko Senior Account Executive.

13.01.2020 | przeczytano: 1578 razy
Cydr Lubelski nie filtruje: Nowa kampania promocyjna

Cydr Lubelski nie filtruje nie tylko cydru, ale też swojej kampanii promocyjnej. W telewizyjnym spocie sponsoringowym zachęca do odkrywania siebie i nieskrępowanej zabawy na imprezie #NIEFILTRUJEMY.

03.07.2017 | przeczytano: 5549 razy
Cydr Lubelski promuje się na scenie

Cydr Lubelski z impetem wszedł też na scenę muzyczną, wybierając koncerty młodych polskich artystów jako narzędzie promocji. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.

07.01.2016 | przeczytano: 628 razy
Jak powstał design Cydru Lubelskiego

- Jeśli w Cydrze Lubelskim są same jabłka, to i projekt jego opakowania musiał to podkreślić. Stąd na etykiecie pojawiają się trzy symboliczne jabłka, które potwierdzają, co jest esencją napoju. Białe tło, wycisza i uspokaja całość. Działa jak passe partout, pozwalając skupić uwagę konsumenta - o projekcie opakowania Cydru Lubelskiego, najpopularniejszego cydru w Polsce, opowiadają przedstawiciele pracowni Brandy Design.

17.02.2015 | przeczytano: 4207 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764