logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyfrowa Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Cyfryzacja w polskich firmach: badanie Canon i K+Research by Insight Lab

Cyfryzacja zadomowiła się w większości polskich biur już na dobre. Coraz więcej organizacji wykorzystuje rozwiązania chmurowe w codziennych procesach biurowych, a swoje decyzje argumentuje realizacją długoterminowych strategii i chęcią podążania „za duchem czasu” (częściej wskazywane przez przedstawicieli dużych firm – odpowiednio 60% i 56% vs 44% w średnich firmach). Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie Canon Polska przez agencję K+Research by Insight Lab.

27.03.2024 | przeczytano: 201 razy
Kraje regionu muszą stanowić przeciwwagę w debacie UE na temat kwestii cyfrowych

Europa Środkowo-Wschodnia musi brać udział w kształtowaniu cyfrowej agendy Unii Europejskiej. Potrzebujemy silnego, zjednoczonego głosu regionu w odniesieniu do europejskich inicjatyw regulacyjnych. Stworzenie regionalnego zestawu narzędzi w zakresie cyberbezpieczeństwa, wsparcie dla firm rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej oraz większe wysiłki na rzecz szkolenia ekspertów i edukacji ogółu społeczeństwa są kluczem do zapewnienia cyberbezpieczeństwa w regionie – argumentowali eksperci podczas warsztatów online „Odpowiedzi Europy Środkowo-Wschodniej na zagrożenia cyfrowe”, poświęconych omówieniu aktualnych wyzwań w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego. Warsztaty zorganizowała CEE Digital Coalition - koalicja regionalnych organizacji cyfrowych z regionu Trójmorza.

28.07.2023 | przeczytano: 352 razy
Akt o Usługach Cyfrowych... Włodzimierz Schmidt moderatorem panelu dyskusyjnego

Już 8 września CH Beck organizuje konferencję poświęconą ważnemu dla branży online zagadanieniu: Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce. Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji.

19.08.2022 | przeczytano: 543 razy
Jesienią ruszą pierwsze nabory na fundusze unijne z perspektywy na lata 2021–2027

– Programy wciąż są negocjowane przez polski rząd z Komisją Europejską i późną jesienią powinniśmy móc uruchamiać pierwsze konkursy – zapowiada Mikołaj Różycki, zastępca prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W nowej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska otrzyma z Unii Europejskiej łącznie ok. 770 mld zł, a firmy znów będą mogły korzystać z całego wachlarza instrumentów wsparcia w ramach programów krajowych i 16 programów regionalnych.

23.05.2022 | przeczytano: 550 razy

Przedstawiciele organizacji, działających na rzecz branży internetowej, praw człowieka, biznesowych oraz izby branżowe, wspólnie występują przeciw projektowi ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych i apelują o zaprzestanie dalszych prac nad projektem. Mimo zmian w stosunku do pierwotnej wersji, projekt wciąż promuje mechanizm arbitralnej kontroli politycznej nad swobodą wypowiedzi w Internecie i pozostaje niezgodny z prawem Unii Europejskiej.

29.01.2022 | przeczytano: 601 razy
Nowy, ekologiczny mural w centrum Warszawy

Elektrośmieci to niezmiennie duży problem nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Według ONZ w 2021 r. każda osoba na świecie generuje średnio 7,6 kg odpadów elektrycznych i elektronicznych, co oznacza, że wytworzymy ich aż 57 mln ton. Niestety zaledwie 17 procent elektrośmieci zawierających mieszankę szkodliwych substancji, ale i cennych materiałów, zostanie właściwie zebrane, przetworzone i poddane recyklingowi. Dziś, 13 października, obchodzimy Międzynarodowy Dzień Bez Elektrośmieci. Aby zwrócić uwagę na potrzebę prawidłowego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym stworzony został mural, który zdobi jedną ze ścian przy ulicy Waryńskiego 3 w Warszawie.

13.10.2021 | przeczytano: 717 razy

Chcemy osiągnąć równowagę pomiędzy biznesem, cyfryzacją, sztuczną inteligencją i sprzedażą a pozytywnym wpływem na klimat i społeczeństwo. Dlatego odpowiedzialne działania na rzecz środowiska i społeczności są integralną częścią naszych metod zarządzania, projektowania i produkcji – stwierdził Jaap van ’t Ooster, Dyrektor Zarządzający Canon 4CE podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska. Producent może pochwalić się wdrażaną od lat w Europie kompleksową strategią dotyczącą zrównoważonego rozwoju, szczególnie na polu wspierania gospodarki o obiegu zamkniętym, cyfryzacji przedsiębiorstw, ale również edukacji i aktywizowania młodych obywateli.

12.07.2021 | przeczytano: 392 razy

Lexmark, globalny dostawca nowatorskich rozwiązań druku oraz przetwarzania obrazów został członkiem Związku Cyfrowa Polska.

29.04.2021 | przeczytano: 465 razy

Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach ogólnopolskiej kampanii  #BiznesBezPapieru.

13.04.2021 | przeczytano: 467 razy

Związek Cyfrowa Polska został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. – Nowoczesne technologie są dziś ważnym nośnikiem reklam. Dlatego branża cyfrowa powinna robić wszystko, by przekazy te były rzetelne i odpowiedzialne – mówi prezes Cyfrowej Polski Michał Kanownik.

09.02.2021 | przeczytano: 327 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764