logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cyprian Maciejewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22

To precedens w polskim PR. W aktywność branżową zaangażowało się formalnie pierwsze wydawnictwo specjalistyczne. W ostatnich latach PWN silnie rozwija kategorię publikacji obejmującą komunikację społeczną, marketingową i public relations. Dlatego też firma dołącza do społeczności Polskiego Stowarzyszenia Public Relations jako oficjalny członek wspierający.  

25.01.2024 | przeczytano: 335 razy
PSPR Days w Kinie Atlantic w Warszawie

PR-techy i ich zadania, PR w raportowaniu zrównoważonego rozwoju, wyzwania pracy rzecznika prasowego, komunikacja kryzysowa i AI w social media - między innymi o tym rozmawiać będą uczestniczki i uczestnicy PSPR Days - dwudniowego wydarzenia dla branży PR już w piątek i sobotę, 17 i 18 listopada w Kinie Atlantic. Organizatorzy spotkania dla specjalistów i specjalistek szeroko rozumianego polskiego sektora public relations przygotowali przekrojowy program. Po konferencji merytorycznej i uroczystości wręczenia nagrody „Lwy PR” w piątek, w sobotę odbędą się w warsztaty z zakresu PR kryzysowego oraz szkolenie eksperckie z przygotowywania postępowań na usługi PR.

18.11.2023 | przeczytano: 485 razy

Global Alliance for Public Relations and Communication Management (GA), organizacja, w której krajowym przedstawicielem jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations, zwróciła się do ONZ z propozycją poszerzenia celów zrównoważonego rozwoju o odpowiedzialną komunikację kształtującą etyczną relację z interesariuszami. Apel wystosowany został w imieniu ponad 100 organizacji branżowych z całego świata, w tym PSPR, które udzieliło pełnego poparcia dla tej idei podczas europejskiego szczytu Global Alliance w Lizbonie.

05.10.2023 | przeczytano: 244 razy

W związku z opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej 23 sierpnia br., zaproszeniem wystosowanym przez Polską Akademię Nauk do składania ofert w celu rozeznania rynku cen na dedykowane jej usługi public relations z możliwością udzielenia zamówienia, w którym Zamawiający już na pierwszym etapie postępowania oczekuje zaprezentowania m.in.: 3 próbek materiałów, wśród których znajdą się: tekst informacyjny lub popularnonaukowy do mediów, konsultacje w zakresie działań kryzysowych ze zdefiniowanymi problemami i wykorzystanymi narzędziami w przedstawionej sytuacji kryzysowej oraz koncepcja obsługi medialnej konferencji prasowych z propozycją doboru mediów do tematyki konferencji oraz doborem kanałów promocji, w terminie do 28 sierpnia br. do g. 15:00 (wcześniejszy termin to 25 sierpnia br.). W tym momencie status zamówienia jest w trakcie rozstrzygania.

01.09.2023 | przeczytano: 384 razy
Rusza kolejna edycja PR Wings

Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.

27.06.2023 | przeczytano: 693 razy

W związku z aktualnym zapytaniem ofertowym Fundacji WWF Polska na obsługę kampanii na rzecz certyfikowanego oleju palmowego, w którym Zamawiający już na pierwszym etapie przetargu oczekuje przygotowania m.in.: całościowej strategii komunikacji, szczegółowego kosztorysu, harmonogramu, media planu oraz key visual kampanii, bez założenia tzw. „rejection fee”, Zarządy Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations wyrażają swój sprzeciw wobec tego typu praktyk. W przypadku braku „rejection fee”, wymieniony w briefie zakres zadań powinien zostać zrealizowany wyłącznie przez wybranego wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa. Przedstawienie koncepcji kampanii stanowi aż 70% wagi oferty i wyraźnie wskazuje na priorytet Zamawiającego w tym postępowaniu. Należy też podkreślić, że brief przetargowy i kampanijny nie są tożsame.

29.05.2023 | przeczytano: 439 razy
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day

Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR” otrzymał Adam Łaszyn.

29.11.2022 | przeczytano: 1317 razy

Zbliżająca się konferencja "PSPR Day" będzie okazją do wręczenia Lwów PR - Nagród Polskiego Public Relations. Trwają prace Kapituły, a werdykt zostanie ogłoszony 25 listopada w Warszawie. Tegorocznym novum jest integracja w jedną dwóch dotychczasowych nagród branżowych - Lwów PR i Łbów PR.

14.11.2022 | przeczytano: 461 razy

W społeczności Polskiego Stowarzyszenia Public Relations znajduje się już 13 członkiń i członków - obcokrajowców. Skokowe podwyższenie tej liczby nastąpiło dzięki specjalnej akcji #UkraincywPSPR. Ogłoszona w marcu inicjatywa ma za zadanie integrować oraz wspierać zawodowo specjalistów PR z Ukrainy czasowo lub docelowo mieszkających w Polsce.

03.05.2022 | przeczytano: 492 razy
Ryszard Solski dołączył do grona laureatów „Łbów PR”

Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłosiło laureata Nagrody „Łby PR” 2021. Podczas konferencji "PSPR Day" statuetkę odebrał Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji Solski Communications. Wydarzenie było też sposobnością do spotkania się laureata z branżową publicznością i rozmowy m.in. o planach biznesowych, sektorze PR i jego reprezentacji, sytuacji dot. R4S czy o Radzie Etyki Public Relations.

23.11.2021 | przeczytano: 732 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764