logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czteryczwarte Brand Design: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią nowych napojów Herbalove

Firma „Herbapol-Lublin” S.A. rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbaLOVE. Hasło kampanii - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” podkreśla najważniejsze atrybuty tych produktów. Działania będą prowadzone w szerokim zakresie nie tylko w kanałach digitalowych, wykorzystane zostaną również nośniki outdoorowe.

06.06.2022 | przeczytano: 913 razy
Czteryczwarte współpracuje z Carslberg Vietnam

Polska firma brandingowa Czteryczwarte Brand Design podbija także rynek wietnamski.

10.05.2019 | przeczytano: 629 razy
Identyfikacja linii BIO Piątnica: Szczęśliwe krowy są w kwiatki

Jak w prostym symbolu oddać idee proekologiczne i prozdrowotne?

16.10.2018 | przeczytano: 2188 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowy dyrektor kreatywny w Czteryczwarte Brand Design

W związku z dynamicznym rozwojem agencji, Piotr Kania objął stanowisko dyrektora kreatywnego działu Brand Identity w Czteryczwarte Brand Design.

02.01.2018 | przeczytano: 1567 razy
Identyfikacja wizualna Melo Radio od Czteryczwarte Brand Design

Nowa stacja Grupy Eurozet, Melo Radio, jest skierowana do tych, którzy nie chcą bez przerwy słuchać wiadomości i brać udziału w konkursach. Chcą włączyć radio i usłyszeć wpadający w ucho utwór, który wprawi ich w pogodny nastrój i doda energii, a czasem po prostu pozwoli się odprężyć. Zadaniem Czteryczwarte było stworzenie logo i systemu identyfikacji dla nowej stacji.

01.11.2017 | przeczytano: 3104 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lech: puszki zachęcające do głosowania w Lechstarterze

Trwa druga edycja programu grantowego LECHSTARTER, w którym Leszek rozda milion złotych na realizację projektów zmieniających polskie miasta. Niedawno rozpoczął się etap głosowania, podczas którego internauci wyłonią 15 zwycięskich pomysłów. Do codziennego oddawania głosów zachęca limitowana edycja puszek Lecha Premium

26.04.2017 | przeczytano: 987 razy

W ramach WALK PR i WALK Social Media została wyodrębniona nowa struktura strategiczno-kreatywna. Jako pierwsza w jej szeregi wstąpiła Patrycja Otachel, która jako Creative Consultant odpowiada za planowanie strategii dla obecnych i potencjalnych klientów obu działów. Zespół WALK PR w bieżących zdaniach wspiera też Anna Falkowska, która dołączyła do agencji na stanowisku Senior Account Executive.

10.08.2016 | przeczytano: 539 razy
Podsumowanie Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

Ponad 160 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, różnorodne maszyny drukarskie i oryginalne opakowania - to wszystko dla prawie 4 tys. zwiedzających – tak można podsumować 6. edycję Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, które w tym roku odbyły się w nowej, połączonej formule.

26.09.2014 | przeczytano: 2965 razy (komentarzy: 8)
Nowa odsłona wody i napojów Żywioł od Żywiec Zdrój S.A.

W czerwcu 2014 roku produkty marki ŻYWIOŁ od Żywiec Zdrój S.A. pojawiły się na rynku w odświeżonych opakowaniach. Za zmiany w identyfikacji wizualnej jest odpowiedzialna agencja Czteryczwarte Brand Design.

21.07.2014 | przeczytano: 1999 razy
Lech Premium z kampanią na 20. Przystanek Woodstock

Lech Premium został Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. W związku z nawiązaną współpracą w spotach marki pojawi się Jurek Owsiak. Reklamy z nim pojawią się w lipcu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dodatkowo prowadzona będzie komunikacja w radiu, Internecie, na billboardach oraz w punktach sprzedaży i pociągach.

19.06.2014 | przeczytano: 2270 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764