logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

D: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38077
Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.

15.02.2020 | przeczytano: 245 razy
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020

Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.

14.02.2020 | przeczytano: 329 razy
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa

Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się od ciężkiego sprzętu.

14.02.2020 | przeczytano: 159 razy
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”

Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.

14.02.2020 | przeczytano: 173 razy
OM-D E-M1 Mark III - bezlusterkowiec Olympusa dla zaawansowanych

Najlepszą na świecie stabilizację obrazu, nowy procesor, szybki i precyzyjny autofokus oraz funkcje dla zaawansowanych fotografów. Marka Olympus prezentuje bezlusterkowca - OM-D E-M1 Mark III.  

14.02.2020 | przeczytano: 209 razy
#niemarnuj1%% - akcja społeczna, do której dołączają internauci i celebryci

Ponad 5 milionów Polaków nie przekazuje 1% podatku potrzebującym na wybrany cel charytatywny. Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” postanowiła to zmienić i stworzyła akcję społeczną na Instagramie o nazwie #niemarnuj1% do której dołączyło już ok 100 internautów, w tym znani sportowcy, celebryci i influencerzy. Kampania ma na celu uświadomienie Polakom, jak ważne jest przekazanie 1% na wybrany cel charytatywny.

14.02.2020 | przeczytano: 187 razy
Interpretacja kobiecości w kalendarzu „Kobiety w męskich oczach”

6 lutego br. odbył się uroczysty wernisaż 9. edycji Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter „Kobiety w męskich oczach”. Na wydarzeniu w Arkadach Kubickiego, pojawiło się grono znamienitych gości, aby wraz z organizatorami przedsięwzięcia, podziwiać 12 niezwykłych kart. Obecni byli również współtwórcy projektu, m. in. Andrzej Seweryn, Janusz Gajos, Paweł Małaszyński i Jerzy Bralczyk.

14.02.2020 | przeczytano: 171 razy
Agnieszka Dygant w najnowszej kampanii Avon

- Jesteśmy autorkami swoich historii, inspirujemy, tworzymy, kształtujemy przyszłość – takimi słowami rozpoczyna się najnowsza kampania Avon. Film ma inspirować i motywować kobiety do dzielenia się wyjątkowymi historiami. Jedną z bohaterek jest Agnieszka Dygant – aktorka znana z tego, że nie ulega modom dzisiejszego świata, tylko jest wierna sobie i swoim wyborom. W spocie wzięła udział również jedna z Ambasadorek Piękna Avon.

14.02.2020 | przeczytano: 201 razy

#mniejplastiku - pod takim hasłem bank Credit Agricole rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną na temat zaśmiecania środowiska naturalnego odpadami z tworzyw sztucznych. W Internecie ruszyła strona www.mniejplastiku.pl z praktycznymi informacjami, co każdy z nas może zrobić by zmniejszyć ilość plastikowych odpadów. Bank uruchomił także cykl edukacyjnych podcastów - czyli audycji do słuchania w Internecie.

14.02.2020 | przeczytano: 113 razy
40 proc. Polaków nie obchodzi walentynek

Czy Polacy zamierzają obchodzić ten dzień w jakiś szczególny sposób? Jak wynika z badania Barometr Providenta, zdecyduje się na to blisko 60% z nas. 40% respondentów nie jest jednak zainteresowanych świętowaniem walentynek. Dlaczego?

14.02.2020 | przeczytano: 203 razy
1 2 3
Strona 1/3808 (artykułów: 38077)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764