logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

D: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36519
Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja

Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów:

  • mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy,
  • nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować – 3M WrapFilm s. 2080,
  • inny wymiar aplikacji – to dzięki innowacyjności produktów 3M ale również nowej formie samochodu, jaki zapewnimy naszym Uczestnikom na czas treningu.

17.09.2019 | przeczytano: 99 razy
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego

We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.

17.09.2019 | przeczytano: 151 razy
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone

Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom, DANONE podkreśla ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju, z którego firma jest znana.

17.09.2019 | przeczytano: 95 razy
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone

Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.

17.09.2019 | przeczytano: 101 razy
Aleksander Baryś w zarządzie RTB House

Od 1 września 2019 roku do zarządu RTB House, globalnej spółki dostarczającej innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata, dołączył Aleksander Baryś, obejmując stanowisko Chief Financial Officer (CFO). Wcześniej był związany m.in. ze Grupą Boryszew i Grupą CIECH.

17.09.2019 | przeczytano: 97 razy
Nominacje w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019

Po gorącym i intensywnym lecie, podczas którego członkowie Jury Konkursu Biuletynów Firmowych  oceniali zgłoszone prace, przyszedł czas na ogłoszenie nominacji w 14 kategoriach konkursowych.

17.09.2019 | przeczytano: 70 razy
Suzuki Kocha Sztukę w nowej kampanii autorstwa Communication Unlimited

Ruszyła nowa kampania Suzuki Motor Poland pod hasłem „Suzuki Loves Art” opracowana przez agencję Communication Unlimited (CU).

17.09.2019 | przeczytano: 95 razy

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).

17.09.2019 | przeczytano: 55 razy
Carex z nową kampanią na jesień

16 września, w ramach jesiennej kampanii, marka Carex rusza z nową loterią dla swoich klientów. Wystarczy, że zakupią dowolne mydło antybakteryjne Carex i zarejestrują dowód zakupu na specjalnie dedykowanej stronie a powalczą o atrakcyjne nagrody! 3 zestawy kart podarunkowych do sieci sklepów Castorama o łącznej wartości 10 000 zł każdy oraz nagrody dodatkowe – bony zakupowe do Home & You. Akcja potrwa do 31 października.

17.09.2019 | przeczytano: 71 razy
Ox Media i Medaliści Mistrzostw Europy - inspirująca współpraca pro bono

Agencja OX Media wspiera pro bono Mistrzostwa Europy Amp Futbol, które już we wrześniu przyszłego roku odbędą się w Krakowie. Agencja nawiązała współpracę z Amp Futbol Polska - organizatorem przyszłorocznych European Amputee Football Championship i dokładnie na rok przed rozpoczęciem rozgrywek prezentuje logo turnieju. Organizację Mistrzostw w Polsce wspierają miasto Kraków, UEFA oraz European Amputee Football Federation. Kolejni partnerzy i specjalny ambasador Mistrzostw zostaną ogłoszeni już w najbliższych miesiącach. OX Media ma zaszczyt wspierać organizatorów w przygotowaniach imprezy tak dużej rangi. Zadaniem agencji jest stworzenie logotypu i opracowanie identyfikacji wizualnej dla turnieju.

17.09.2019 | przeczytano: 89 razy
1 2 3
Strona 1/3652 (artykułów: 36519)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764