logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DB Schenker: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Agencja Onemulti z nagrodami PRGN Awards 2023

20 października 2023 r., podczas uroczystej gali w San Francisco, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji prestiżowego konkursu PRGN Awards. Agencja OneMulti, za działania dla takich klientów jak DB Schenker, Volkswagen i Michael Page, otrzymała 5 statuetek, w tym 3 złote, 1 srebrną i 1 brązową. Wynik plasuje firmę na drugim miejscu pod względem liczby zdobytych złotych nagród w tegorocznej edycji konkursu.

27.10.2023 | przeczytano: 420 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 811 razy

Anastazja Małyska-Zalewska, Marta Bińczak i Izabela Głowacka dołączyły do działu Content & Performance, zarządzanego przez Martę Maksymowicz (Group Account Director) w Euvic Digital (Grupa Euvic Performance).

13.02.2023 | przeczytano: 884 razy
Wzmocnienia w zespole More Communications Agency

W listopadzie do more communications agency dołączyły dwie osoby. Patrycja Jaksim, która jako Account Executive zasiliła zespół Brand PR oraz Krzysztof Kwintkiewicz na stanowisku Senior Account Executive. Krzysztof odpowiada za realizację działań z obszaru PR korporacyjnego.

17.11.2022 | przeczytano: 848 razy
Jury Złotych Spinaczy 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

22.08.2022 | przeczytano: 1492 razy
Awanse w dziale strategii VMLY&R

W drugim półroczu tego roku do grona senior strategy plannerów agencji VMLY&R dołączają Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski. Na nowo objętych stanowiskach będą odpowiedzialni za pozycjonowanie marek, planowanie strategii komunikacji i prowadzenie projektów dla kluczowych klientów agencji, warsztaty strategiczne oraz prace przy projektach przetargowych.

09.09.2020 | przeczytano: 1012 razy
1000 ciężarówek w kampanii DB Schenker

Gospodarka Europy ponownie się otwiera. DB Schenker z rozległą siecią centrów logistycznych, wspierając walkę z kryzysem wywołanym koronawirusem, ułatwia firmom nowy start. Przekaz ten jest głównym punktem nowej ogólnoeuropejskiej kampanii multimedialnej.

04.09.2020 | przeczytano: 643 razy
DB Schenker ponownie najsilniejszym brandem w branży TSL

Magazyn Press i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikowały ranking medialności brandów. DB Schenker już po raz drugi z rzędu został uznany za najbardziej medialną markę w branży. W XII edycji badania Top Marka firma zajęła pierwsze miejsce w kategorii transport i logistyka.

07.11.2019 | przeczytano: 926 razy
DB Schenker wybrał On Board Think Kong do komunikacji w social media

Zespół On Board Think Kong jest odpowiedzialny za doradztwo strategiczne oraz wsparcie komunikacji firmy w kanałach social media: Facebook, LinkedIn, YouTube oraz Instagram.

01.08.2018 | przeczytano: 648 razy
DB Schenker pierwszy oferuje rozwiązania w druku 3D

DB Schenker jako pierwszy operator logistyczny na świecie oferuje swoim klientom kompleksową usługę druku 3D. Za pośrednictwem portalu internetowego eSchenker klienci mogą przesłać projekt 3D, wybrać materiał i kolorystykę, zapoznać się z cenami, zamówić wydruk, a następnie go otrzymać.

12.07.2018 | przeczytano: 556 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764