logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DDB Warszawa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 178
Mikołaj Stefański przechodzi do Altavia Kamikaze + K2

Mikołaj Stefański przechodzi z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i obejmuje funkcję Executive Creative Directora. W VML przez ostatni rok był Creative Directorem (wcześniej – Associate Creative Director).

10.06.2024 | Personalia | przeczytano: 165 razy
Wyniki Global Effie Index 2023: Kto był najbardziej efektywny?

Effie Worldwide ogłosiło wyniki 13. edycji Effie Index 2023, corocznego rankingu firm stojących za najbardziej efektywnymi inicjatywami marketingowymi na świecie. Polska agencja DDB Warszawa również znalazła się w zestawieniu.

06.06.2024 | Konkursy | przeczytano: 309 razy
Dobre wibracje w kampanii Durex

97% Polaków jest przekonanych, że doznania seksualne mają bardzo pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Zarówno seks z partnerem, jak i masturbacja w pojedynkę pomagają w obniżeniu ryzyka chorób serca, ustabilizowanie poziomu hormonów, obniżenie ciśnienia tętniczego, zmniejszenie ryzyka wystąpienia nowotworów oraz wzmacniają ogólną odporność organizmu. Regularna stymulacja wpływa pozytywnie nie tylko na nasz organizm, ale także na psychikę, w tym m.in. wzmocnienie poczucia własnej wartości, poprawę nastroju, redukcję stresu, dostarczenie przyjemnych bodźców oraz umożliwienie zwiększenia samoświadomości1.

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 334 razy
Druga edycja zawodów Cold waves by Porsche

Cold waves by Porsche to przedsięwzięcie sygnowane przez markę. Zawody z cold water surfingu odbyły się w tym roku po raz drugi, przewyższając zainteresowaniem ubiegłoroczną edycję. Wyjątkowe wydarzenie z udziałem światowej klasy surferek i surferów to wynik realizowania projektów twórczych w myśl idei „Napędzani marzeniami”, która przyświeca marce. Tegoroczna edycja zawodów odbyła się pod hasłem „We The Wave”, będącym ukłonem w stronę społeczności surferskiej. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa we współpracy z Big Picture, VMR, PHD oraz DRUM Polska.

29.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 375 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji

Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.

15.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 479 razy
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024

Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.

10.04.2024 | Konkursy | przeczytano: 765 razy
Iga Świątek w kampanii elektrycznego Porsche Macan

Po ogłoszonej w czerwcu 2023 współpracy Porsche Polska i liderki światowego rankingu WTA, przyszedł czas na pierwszą kampanię marketingową marki z udziałem Igi Świątek. Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” polska tenisistka promuje nową, elektryczną odsłonę bestsellerowego dla Porsche modelu Macan.

19.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 492 razy

146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.

24.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 432 razy
Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski w zespole McCann Poland

McCANN wzmacnia swój pion strategiczno-kreatywny. Pierwszego marca do zespołu agencji dołączają Agata Krawczyk na stanowisko Strategic Director oraz Bartosz Jeglejewski na stanowisko Creative Director.

14.02.2024 | Personalia | przeczytano: 707 razy
42 brązowe, 23 srebrne i 5 złotych statuetek Effie Awards 2023

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały wręczone 7 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Tegoroczne Jury Effie, które obradowało pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, Dyrektorki Google Polska, która bezpośrednio prowadziła obrady kategorii Marketing & Business Solutions.

09.12.2023 | Konkursy | przeczytano: 885 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 178)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764