logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DDB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 362
„Pasuje Idealnie” – letnia kampania Durex

Co wspólnego mają moda i seks? W obydwu można odnaleźć swój styl, a następnie dopasować do niego elementy, które pozwolą poczuć się maksymalnie swobodnie i wyrazić siebie. W seksie takim elementem są prezerwatywy, a do szukania ich idealnego rodzaju zachęca Durex. W swojej najnowszej kampanii marka pragnie obalić przekonanie, że wszystkie prezerwatywy są takie same. Szerokie portfolio Durex oferuje szereg różnych rodzajów przyjemności i warto znaleźć ten, który pasuje najbardziej. Kampania wystartowała 1 lipca i potrwa do 30 września 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerami.

07.07.2021 | przeczytano: 219 razy
„Śmigaj w najszybszej sieci!” – rusza kampania reklamowa oferty T-mobile na kartę

Latem chętniej próbujemy nowych rzeczy i nie chcemy martwić się przyziemnymi sprawami. W T-Mobile doskonale to rozumiemy, dlatego w połowie czerwca klienci taryfy GO! na kartę otrzymali od nas w prezencie aż 100 GB do wykorzystania przez 60 dni – wystarczy doładować swoje konto w aplikacji i śmigać w najszybszej sieci. A już jutro w internecie startuje kampania reklamowa ze spotem promocji, który od 29 czerwca będzie emitowany również w telewizji.

25.06.2021 | przeczytano: 219 razy
Startuje kampania mistrzowskich Mix Box-ów od T-mobile

Urodziny, Dzień Dziecka, a może zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej? Każda okazja jest dobra, by wywołać uśmiech na twarzy dziecka. Dla tych, którzy szukają pomysłu na prezent dla najmłodszych, od 6 maja w ofercie mamy coś, co z pewnością przypadnie do gustu młodym fanom sportu – mistrzowski MIX BOX ze sportowymi gadżetami. Dziś z kolei rozpoczynamy kampanię reklamową poświęcona właśnie tym zestawom. Spoty będą emitowane w telewizji i internecie.

21.05.2021 | przeczytano: 323 razy
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.

14.05.2021 | przeczytano: 335 razy
Durex z pierwszą polską kampanią promującą lubrykanty

Seks jest lepszy z lubrykantem, więc należy po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz najnowszej kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka walczy ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety. Kampania wystartowała 4 maja i potrwa do 4 czerwca 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.

06.05.2021 | przeczytano: 362 razy
T-mobile startuje z kampanią promującą dostęp do 5G w ofercie na kartę

Połączenia wideo, ulubione seriale, media społecznościowe i aplikacje działające w tle – nasz smartfon przy niewystarczającej ilości i jakości internetu może szybko złapać zadyszkę. Chyba że korzystamy z oferty na kartę „Bez limitu XL” w taryfie GO! z dostępem do technologii 5G, 40 GB (20 GB z oferty i 20GB po doładowaniu) i usługą Supernet Video HD, pozwalającą oglądać wideo bez utraty gigabajtów. O tym, jak dzięki temu zestawowi można tanecznym krokiem poruszać się w cyfrowym świecie, opowiadamy w naszej najnowszej kampanii reklamowej – pierwszej promującej w telewizji sieć piątej generacji w ofercie na kartę.

23.04.2021 | przeczytano: 310 razy
Samsung Galaxy S21 5G z trzema bezpłatnymi ratami i kampanią

W ostatnim czasie biznes w dynamicznym tempie przenosi się do Internetu – tam, gdzie w bezpiecznych i komfortowych warunkach jest w stanie spotkać się ze swoimi klientami. Aby firmy mogły zagwarantować sprawną obsługę online, potrzebują solidnego zaplecza technologicznego zarówno na poziomie sprzętu, jak i łącza Internetowego. Teraz taki zestaw zapewnia im oferta MagentaBIZNES. Klienci T-Mobile znajdą w nim niekończący się Internet w połączeniu ze smartfonem Samsung Galaxy S21 5G z trzema ratami w prezencie.

23.04.2021 | przeczytano: 510 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dawid Szczepaniak w jury Cannes Lions 2021

Cannes Lions ogłosił skład jury najbliższej edycji festiwalu. Do grona jurorów zaproszono Dawida Szczepaniaka. Chief creative officer w VMLY&R Poland będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Brand Experience & Activation.

15.04.2021 | przeczytano: 389 razy
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).

09.04.2021 | przeczytano: 431 razy
Startuje nowa kampania T-mobile

Wiosną wszystko się budzi, również ciekawość! Aby ją szybko zaspokoić i sprawdzić, co w trawie piszczy, warto zajrzeć do naszej wiosennej oferty. Dlaczego? Bo tej wiosny gigabajty w T‑Mobile wyjątkowo rozkwitły, a dokładniej zostały przez nas podwojone. O tej wiosennej ofercie można już dziś dowiedzieć się więcej w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, gdzie wystartowała nasza kampania, promująca nowe taryfy 5G z podwojonymi paczkami gigabajtów na dwa lata.

02.04.2021 | przeczytano: 310 razy
1 2 3
Strona 1/37 (artykułów: 362)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764