logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DDOB: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Start kampanii topowego produktu od MGA Entertainment Poland

Niedawno wystartowała kampania digitalowa promująca markę Miniverse. Komunikację obserwować możemy na najpopularniejszych serwisach społecznościowych, takich jak Tik Tok, Instagram, Facebook oraz YouTube. Precyzyjne targetowanie odnajdzie każdego miłośnika zabawek i kolekcjonerów, a także fanów szeroko pojętej popkultury. Według założeń, kampanie mają wygenerować około 18 milionów impresji w grupie docelowej! Miniverse wkraczają szturmem w maxi rzeczywistość.

28.09.2023 | przeczytano: 356 razy
Extra Kwaśne Dżemy Łowicz ruszają z kampanią influencerską do Generacji Z

W maju wystartowała kampania promująca Extra Kwaśne Dżemy Łowicz. Niestandardowe działania obejmują m.in. dedykowane menu w sieci restauracji Pizza Boyz i Mr Pancake, limitowaną serię ubrań oraz nagranie piosenki wraz z teledyskiem przez trendujących artystów.

25.05.2023 | przeczytano: 1162 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja DDOB.

14.01.2022 | przeczytano: 550 razy

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.

08.01.2021 | przeczytano: 481 razy

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.

02.10.2020 | przeczytano: 673 razy
Marlena Sojka i Julia Zalewska w kampanii Schwarzkopf

Marlena Sojka i Julia Zalewska, czyli popularne influencerki wzięły udział w kampanii zrealizowanej przez agencję GetHero dla marki Schwarzkopf. W ramach akcji promocyjnej farb do włosów gwiazdy internetu zmieniły kolor swoich włosów.

02.09.2020 | przeczytano: 6007 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

20 marca Player uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku, jednej z najpopularniejszych aplikacji mobilnych wśród osób poniżej 21 roku życia. Na kanale będzie można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.

23.03.2020 | przeczytano: 591 razy
„Guseppe, pizza Italiana!” na Tiktoku

Mini serial o pizzy Guseppe stworzony przez 14 tiktokowych twórców dotarł do milionów młodych fanów. Akcja Dr. Oetkera przeprowadzona przez agencję DDOB miała 4,4 miliona wyświetleń organicznych i 1,8 miliona wyświetleń instastories.

04.03.2020 | przeczytano: 551 razy
DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak i dyrektorzy marketingu, szefowie digitalu największych polskich i międzynarodowych brandów posiadający bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Prowadzącym jest Wojciech Herra. Stworzenie nowego programu wynikało m.in. z potrzeby pokazania, jak „można inaczej” współpracować z influncerami i osiągnąć sukces.

14.05.2018 | przeczytano: 853 razy
Życie bez Ściemy: Kampania Artety i DDOB

Ruszyła nowa kampania promująca desery DayUp Pearls. Właściciel marki – firma Arteta – kontynuuje współpracę z influencerami i zrzeszającą ich platformą Daily Dose of Beauty (DDOB) należącą do grupy AdNext. Kampania prowadzona pod hasłem „Życie bez Ściemy” to rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki DayUp. Tym razem marka walczy ze ściemą obecną nie tylko w produktach spożywczych, ale w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych. 

17.01.2018 | przeczytano: 725 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764