logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DEVELOP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | Konkursy | przeczytano: 1006 razy
Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania  wynagrodzeń i stawek cennikowych realizowanego corocznie  dla zrzeszonych w SAR podmiotów, we współpracy z opracowującą wyniki badania firmą WTW Consulting.

17.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 896 razy
Geberit zaprasza na 4 Design Days

7. edycja 4 Design Days zgromadzi w Katowicach znanych architektów, projektantów i producentów wyposażenia wnętrz. W tym roku Geberit, europejski lider w segmencie ceramiki sanitarnej, zaprezentuje m.in. serię Geberit ONE. Podczas bezpośrednich rozmów z partnerami i klientami powstaną pomysły przyszłej współpracy i zebrane zostaną opinie na temat wdrażanych nowości. Na stoisku producenta pojawi się m.in. dr Szymon Hanczar, który przybliży odwiedzającym koncepcję powstania nagradzanej instalacji „Rota et Speculum”, a podczas paneli dyskusyjnych zobaczymy wiele znanych nazwisk związanych z Geberit. Na stoisko producenta nr 28 zapraszamy w dniach 26-29 stycznia 2023r.  

23.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 867 razy
Studio 102 wspiera trójmiejskiego dewelopera Euro Styl w rebrandingu

W maju 2019 roku, po dwóch latach od akwizycji trójmiejskiego dewelopera Euro Styl S.A. przez Grupę Kapitałową Dom Development S.A., zaprezentowano koncept integracji wizualnej obu podmiotów. Jego głównym założeniem było podkreślenie rosnącej pozycji rynkowej gdańskiego dewelopera oraz przynależności do Grupy Dom Development. Rebrandingu na zlecenie Euro Stylu dokonała agencja Studio 102 z Gdyni.

23.07.2019 | Z rynku | przeczytano: 2624 razy
Dni otwarte Digicom 2017

W dniach 17-19 maja 2017 r. zapraszamy do siedziby firmy DIGICOM. Na dniach otwartych obecni będą przedstawiciele firm: RISO Europe, PLOCKMATIC, DEVELOP Polska, CNC Technika, RISET.

10.05.2017 | Z rynku | przeczytano: 655 razy
Digicom: podsumowanie targów Remadays 2017

To już kolejna edycja targów, w której wzięliśmy udział. W tegorocznym wydaniu na naszym stoisku skupiliśmy się na rozwiązaniach dla produkcyjnego druku cyfrowego.

03.03.2017 | Z rynku | przeczytano: 742 razy
Digicom podsumowanie Remadays 2016

Kolejna edycja Targów za nami. Podczas 3-dniowej imprezy nasze stoisko odwiedziło ponad 300 firm, które były zainteresowane naszymi produktami. W czasie targów przyjęliśmy zamówienia na kilkanaście urządzeń w tym jedno na 7 sztuk urządzeń dla klienta z sektora bankowego.

07.03.2016 | Świat poligrafii | przeczytano: 992 razy
Digicom Centrum Druku na targach Poligrafia 2015

W dniach 26-29 maja 2015 roku w Poznaniu odbyły się Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych – POLIGRAFIA 2015. Wzięliśmy w nich udział jako autoryzowany dystrybutor kserokopiarek i systemów produkcyjnych marki DEVELOP oraz niezwykle szybkich powielaczy cyfrowych RISO. W naszym portfolio nie zabrakło również urządzeń introligatorskich takich jak laminatory, falcerki, złociarki, docucatery, kaszerówki, które prezentowaliśmy wraz z firmą RISET z Warszawy.

12.06.2015 | Świat poligrafii | przeczytano: 2639 razy
Digicom: podsumowanie targów Remadays 2015

Targi REMA DAYS 2015 były dla firmy DIGICOM bardzo udane. Prezentowaliśmy najnowszy powielacz cyfrowy firmy RISO SE 9380E o prędkości 185 stron/min i bardzo niskim koszcie kopii poniżej połowy grosza netto. Dużym zainteresowaniem cieszył się też system produkcyjny DEVELOP Ineo +1060 następca bardzo udanego modelu Ineo + 6000.

28.02.2015 | Świat poligrafii | przeczytano: 1170 razy
Płace w branży komunikacji marketingowej 2014

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego regularnie od kilkunastu lat. Przede wszystkim wynika z nich, że dynamika płac w agencjach mediowych była wyższa niż w agencjach reklamowych. Powstrzymany został również spadek stawek cennikowych.

23.07.2014 | Z rynku | przeczytano: 4397 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764