logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DIMAQ: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 92

W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.

27.01.2023 | przeczytano: 217 razy
Poznaliśmy zwycięzców IAB Mixx Awards 2022

24 listopada, w trakcie uroczystej Gali, poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt “Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało aż 5 w tym najcenniejszym, złotym kolorze.

25.11.2022 | przeczytano: 245 razy

„Reklama online w dobie post-cookie” to druga edycja raportu z badania przeprowadzonego przez IAB Polska i PBI. Towarzyszy jej wykaz metod personalizacji reklam bez 3rd-party cookies, które już są dostępne lub wkrótce będą. Obie publikacje premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru z cyklu IAB ExpertPanel. Wydarzenie odbędzie online się 1 grudnia 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają obie publikacje jako pierwsi.

18.11.2022 | przeczytano: 275 razy

Bazując na aktualnych kierunkach rozwoju marketingu internetowego, standard certyfikacji DIMAQ poszerza swoją ofertę szkoleń tematycznych o 4 nowe obszary. Ruszyły zapisy na pierwsze terminy na szkolenia: Influencer Marketing, Marketing Automation, MarTech i Rozwój organizacji poprzez transformację cyfrową.

04.11.2022 | przeczytano: 155 razy

„Poradnik Programmatic 2022” to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru. Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych.

28.10.2022 | przeczytano: 168 razy

To ostatni moment, by uzyskać dofinansowanie do 80% na szkolenia z e-marketingu DIMAQ. Trwa ostatni nabór wniosków w projekcie Kompetencje dla sektora komunikacji marketingowej. Wypełnij formularz do 30 września, a my bezpłatnie przeprowadzimy Cię przez formalności.

23.09.2022 | przeczytano: 153 razy

Ruszyły zgłoszenia do 11. edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. W tym roku projekt ukaże się nie tylko w formie klikalnego PDF, ale także jako serwis www.  Przedłużamy termin zgłoszeń do 30 września br.  

23.09.2022 | przeczytano: 183 razy
Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind

Do zespołu Future Mind dołączył Jacek Dziura, który objął nowo powołane stanowisko Head of Marketing. Nowy szef tego pionu zajmie się strategią komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami firmy. Rozbudowa struktury działu marketingu to odpowiedź na intensywny rozwój firmy, która planuje ekspansję zagraniczną.

07.09.2022 | przeczytano: 932 razy

Ruszyły zgłoszenia do 11. edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska. To kompleksowy przewodnik po branży digital w Polsce – nie może w nim zabraknąć loga Twojej firmy. W tym roku projekt ukaże się nie tylko w formie klikalnego PDF, ale także jako serwis www. Na zgłoszenie logotypu Twojej firmy czekamy do 20 września br.

02.09.2022 | przeczytano: 346 razy
Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?

Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

18.08.2022 | przeczytano: 492 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 92)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764