logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DOBRO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

W przedstawionym sprawozdaniu finansowym za I kwartał 2022 r. Grupa Kapitałowa Platige Image poinformowała o intensywnych działaniach na rynkach zagranicznych oraz dobrze zaplanowanym portfelu zamówień na nadchodzący rok. Dodatkowo, po zakończeniu I kwartału Spółka ogłosiła wypłacenie pierwszej w jej giełdowej historii dywidendy z zysku za 2021 rok.

11.05.2022 | przeczytano: 202 razy
Samsung startuje z pierwszą kampanią 3D DOOH w Polsce ujawniając współpracę z idolem Gen Z

W ramach kampanii promującej najnowszą serię flagowych smartfonów Galaxy S22, Samsung prezentuje pierwszą w Polsce reklamę w formacie 3D Digital Out of Home, ujawniając równocześnie współpracę z nowym ambasadorem – Żabsonem.

05.04.2022 | przeczytano: 446 razy
„Czyń-my dobro! Dla nie-chcianych” – kampania Fundacji Bonifraterskiej

Bonifratrzy w swoich placówkach opiekują się osobami potrzebującymi, są wśród nich niepełnosprawni umysłowo, niezaradni życiowo, zagrożeni wykluczeniem społecznym. Kim są: NIE-ŁADNI, NIE-MĄDRZY, NIE-MŁODZI, NIE-POTRZEBNI NIE-ZARADNI, NIE-ZDROWI - ogólnie ujmując: NIE-CHCIANI, na los których zwraca uwagę Fundacja Bonifraterska?

29.01.2022 | przeczytano: 684 razy
Platige Image i Dobro z prestiżowymi nagrodami

W trakcie zeszłotygodniowej gali shots Awards EMEA 2021 cinematic Platige Image, zapowiadający grę Resident Evil Village zdobył Bronze Award w kategorii AD: Animacja 3D. Produkcje Platige nominowane były łącznie w dwóch kategoriach, dwie produkcje rywalizowały w kategorii Animacja 3D, a jedna w kategorii VFX. Platige po raz trzeci z rzędu otrzymał tytuł studio postprodukcyjne roku w konkursie KTR i Innovation 2021 oraz pierwszy raz tytuł studia projektowego roku. Kreatywne studio DOBRO zajęło drugie miejsce w kategorii dom produkcyjny roku.

01.12.2021 | przeczytano: 526 razy
STS z nową odsłoną kampanii

STS, największy bukmacher w Polsce, wystartował z nową odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość kibiców do potwierdzenia swoich kompetencji.

27.08.2021 | przeczytano: 956 razy
Saatchi & Saatchi z globalną kampanią dla XTB z José Mourinho

Wystartowała globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki, legendarnym trenerem piłkarskim: José Mourinho. Za międzynarodową kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

06.10.2020 | przeczytano: 859 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow

Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…

17.01.2020 | przeczytano: 2282 razy
Konkurs KTR 2019: Nagrody wręczone!

25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.  Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku  otrzymało Ben & Jerry’s.

11.06.2019 | przeczytano: 837 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764