logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DOOH: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 168
#Sendinglove – światowa kampania Digital Out-of-Home także w Polsce

Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.

26.05.2020 | przeczytano: 182 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - I kw. 2020

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2020 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).

21.05.2020 | przeczytano: 365 razy
Mspark Innovation Academy na czas pandemii dostępna na Facebooku

7 maja odbędzie się otwarte szkolenie w ramach GroupM [m]spark INNOVATION ACADEMY. Będą w nim mogli uczestniczyć wszyscy zainteresowani, którzy wejdą na fanpage [m]spark na Facebooku. Na czas pandemii program szkoleniowy dla mediowców i pasjonatów marketingu otwiera się dla szerszej publiczności.

06.05.2020 | przeczytano: 195 razy
Jet Line i Myled dołączają do akcji Godzina dla Ziemi WWF

Agencje reklamowe Jet Line i MyLED wspólnie włączyły się do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Od poniedziałku, na ekranach MyLED oraz witrynach MORE w Warszawie rozpocznie się emisja specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu.

26.03.2020 | przeczytano: 160 razy
Reklama DOOH i jej wpływ na pokolenie Millenialsów

Zaletą kreowania reklam skierowanych do pokolenia Z i Millenialsów jest fakt, iż większość osób zaliczanych do tej grupy populacji dorastało wraz z rozwojem cyfrowych mediów. Jednak pokolenie Millenialsów ma również  bardzo częsty kontakt z reklamą, co może budzić w nim poczucie, iż już wcześniej natknęli się na podobną formę przekazu. Z tego powodu grupa ta wymaga nieszablonowego podejścia do reklamy, które wzbudzi u nich ciekawość.

24.03.2020 | przeczytano: 264 razy

Firma Samsung Electronics Polska zdecydowała wstrzymać wyświetlanie własnych reklam na nośnikach LED Digital Out Of Home (DOOH), zlokalizowanych w centrum Warszawy. Czas reklamowy firmy zostanie oddany do wyłącznej dyspozycji instytucji publicznych na najbliższe dni.

23.03.2020 | przeczytano: 130 razy
Screen Network wspiera zapobieganie zakażeniom koronawirusem

Firma Screen Network uruchomiła intensywną kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony przed koronawirusem w Polsce. Wszystkie ekrany należące do spółki, wyświetlają komunikaty przypominające obywatelom o zasadach higieny i współżycia społecznego w obliczu rozprzestrzeniającego się wirusa.  Jak powtarzają wszyscy eksperci, dzięki zintensyfikowanym działaniom edukacyjnym, mają szansę wykształcić się na szeroką skalę zachowania prozdrowotne, które zapobiegną dalszym zachorowaniom.

18.03.2020 | przeczytano: 338 razy
Reklama OOH w Polsce 2019 wg IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2019 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

14.03.2020 | przeczytano: 321 razy
Wyniki finansowe Grupy Agora w 4. kwartale 209r.

W ostatnim kwartale 2019 r. Grupa Agora ponownie zwiększyła przychody. Istotnie wzrosły jej wpływy reklamowe, zwłaszcza w internecie i z reklamy zewnętrznej, a także przychody ze sprzedaży wydawnictw. Świetne wyniki odnotowała też działalność kinowa, dzięki konsekwentnej rozbudowie sieci Helios. Rok 2019 Grupa Agora zakończyła nie tylko z sukcesami w rozwoju oferty premium i perspektywicznymi akwizycjami, ale też z rekordowymi przychodami kin Helios, biznesu filmowego oraz spółek Yieldbird i Hrlink.

13.03.2020 | przeczytano: 235 razy
Marka Lurpak zachęca do gotowania

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”.

13.03.2020 | przeczytano: 379 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 168)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764