logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DS Smith: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
DS Smith wyprodukuje 2 razy więcej standów POS w Fabryce Displayów

2 razy więcej standów POS wyprodukuje firma DS Smith, wiodący producent pro-ekologicznych opakowań z tektury falistej, w nowej Fabryce Displayów w Kielcach. Inwestycja umożliwi  wyjście naprzeciw rosnącym potrzebom klientów oraz dalszy rozwój oferty.

26.02.2021 | przeczytano: 317 razy
DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS

DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.

27.01.2021 | przeczytano: 291 razy

DS Smith, producent pro-ekologicznych opakowań ogłosił dzisiaj, że zainwestuje łącznie 100 milionów funtów brytyjskich w budowę dwóch nowych zakładów produkcyjnych w Polsce i we Włoszech w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów.

10.12.2020 | przeczytano: 315 razy
Czy opakowanie może opóźnić dostawę prezentów?

Z nowego badania zleconego przez DS Smith wynika, że w tym roku przez Internet zostanie dostarczonych dodatkowe 2 miliony prezentów bożonarodzeniowych. Wynika to z tego, że pomimo wpływu pandemii COVID-19 staramy się zachować świąteczny nastrój. Według badania przeciętny Polak w te święta kupi przez Internet średnio nawet do 10 prezentów.[1][2]

03.12.2020 | przeczytano: 869 razy

Wyniki najnowszego badania Ipsos MORI przeprowadzonego na zlecenie czołowego producenta opakowań, firmy DS Smith, pokazują, że kupujący nadal traktują priorytetowo kwestię zrównoważonych opakowań. To oznacza, że mimo pandemii koronawirusa marki i detaliści nie mogą odkładać na bok wysiłków na rzecz ochrony środowiska.

25.11.2020 | przeczytano: 258 razy

Cotygodniowe zakupy mogą już nigdy nie być takie, jak jeszcze kilka miesięcy temu. Najnowsze badanie konsumenckie pokazuje, że zainteresowanie Polaków zakupami online w czasie lockdownu nie było chwilową zachcianką. To doświadczenie być może na trwałe zmieniło ich nawyki zakupowe.

07.08.2020 | przeczytano: 418 razy

Cotygodniowe zakupy mogą już nigdy nie być takie, jak jeszcze kilka miesięcy temu. Najnowsze badanie konsumenckie pokazuje, że zainteresowanie Polaków zakupami online w czasie lockdownu nie było chwilową zachcianką. To doświadczenie być może na trwałe zmieniło ich nawyki zakupowe.

23.07.2020 | przeczytano: 624 razy
Innowacyjne opakowania dla zakupów spożywczych on-line

COVID-19 wpłynął na sposób naszego życia oraz na to, jak kupujemy. Przed pandemią zakupy spożywcze on-line cieszyły się umiarkowanym zainteresowaniem – zarówno ze strony sprzedawców z powodu złożoności operacyjnej i niskiej marżowości, jak i konsumentów, którzy nie byli gotowi iść na kompromis. Ograniczony asortyment, długi czas oczekiwania oraz często wyższe ceny sprawiały, że kupujący chętniej odwiedzali stacjonarne placówki handlowe. Jednak ograniczenia wprowadzone w handlu oraz ryzyko zakażenia koronawirusem sprawiły, że skłonność do zamawiania on-line znacząco wzrosła.

30.06.2020 | przeczytano: 479 razy
Webinary dla branży opakowaniowej Packaging On-novations

Czas pandemii, mimo że dla wielu firm jest trudnym okresem, wydaje się najlepszym momentem na rewolucyjne zmiany, podjęcie ryzyka czy radykalną zmianę kursu. Co zrobić, aby czas ten stał się szansą dla biznesu? Przede wszystkim otworzyć się na nowe możliwości i innowacyjne kierunki myślenia. Pomoże w tym dwudniowy cykl webinarów dla branży opakowaniowej Packaging ON-novations (24 i 25 czerwca), przygotowanych przez wystawców, ekspertów i organizatora, przeniesionych na jesień, Targów Packaging Innovations.

17.06.2020 | przeczytano: 278 razy
Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklamaZobacz wideo

Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne, lecz także dużą wagę przywiązują do idei zero waste i przyjaznych środowisku opakowań.

09.09.2019 | przeczytano: 947 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764