logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DSK: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 14
Efekty pracy twórczej sztucznej inteligencji nie są chronione prawami autorskimi

Obrazy czy teksty stworzone przez sztuczną inteligencje nie są w światowym prawodawstwie, w tym również polskim, traktowane jako utwory i jako takie nie podlegają zasadom prawa autorskiego - podaje serwis Prawo.pl.

04.11.2022 | przeczytano: 1007 razy (komentarzy: 24)

Urząd Transportu Kolejowego kontynuuje cieszącą się ogromną popularnością Kampanię Kolejowe ABC. Już niebawem pojawią się nowe spoty uczące dzieci i dorosłych, jak bezpiecznie zachować się na terenach kolejowych.

23.05.2022 | przeczytano: 569 razy

Oferta agencji Euvic Effect (Euvic Performance), lidera konsorcjum wraz z Sigma Bis, agencją reklamową DSK oraz Partner of Promotion, została wybrana przez Urząd Transportu Kolejowego, jako najkorzystniejsza.

18.05.2022 | przeczytano: 406 razy
Klimada 2.0: kampania informacyjno-promocyjna projektu

Klimada 2.0 to projekt realizowany przez Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy. Jego pełna nazwa to „Baza wiedzy o zmianach klimatu i adaptacji do ich skutków oraz kanałów jej upowszechniania w kontekście zwiększania odporności gospodarki, środowiska i społeczeństwa na zmiany klimatu oraz przeciwdziałania i minimalizowania skutków nadzwyczajnych zagrożeń”.

29.08.2019 | przeczytano: 380 razy

Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.

17.05.2019 | przeczytano: 487 razy
XLI PK: Fundusze unijne dla drukarń - warsztaty praktyczne

Nowe dotacje unijne do roku 2020 są ukierunkowane przede wszystkim na wzrost innowacyjności polskich przedsiębiorstw oraz wzmocnienie ich potencjału rozwojowego. Podczas spotkania zostaną omówione nie tylko założenia programów wspierających działania inwestycyjne w przedsiębiorstwach, terminy naboru wniosków oraz najważniejsze zasady ubiegania się unijne środki ale również od strony praktycznej zostaną przedstawione aspekty przygotowania wniosku o dofinansowanie wraz z niezbędnymi załącznikami.

01.11.2018 | przeczytano: 1455 razy

Województwo mazowieckie w drodze przetargu wybrało ClickAd Interactive do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Oferta ClickAd Interactive wygrała z dwoma konkurentami: Agencją Reklamową DSK i Studiem Artystycznym ANIMA. Kampania potrwa od września do grudnia 2018 r. Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.

21.09.2018 | przeczytano: 539 razy
Fundusze europejskie dla drukarń tematem Poligraficznych Konfrontacji

Nowe dotacje unijne do roku 2020 są ukierunkowane przede wszystkim na wzrost innowacyjności polskich przedsiębiorstw oraz wzmocnienie ich potencjału rozwojowego. Podczas spotkania zostaną omówione nie tylko założenia programów wspierających działania inwestycyjne w przedsiębiorstwach, terminy naboru wniosków oraz najważniejsze zasady ubiegania się unijne środki ale również od strony praktycznej zostaną przedstawione aspekty przygotowania wniosku o dofinansowanie wraz z niezbędnymi załącznikami.

24.05.2018 | przeczytano: 2047 razy
Walk Digital powiększa dział kreacji

Do działu kreacji Walk Digital dołączyły trzy osoby – Bartosz Jaroszewski, który jako Digital Creative Director objął zarządzanie działem, Paweł Cholewa na stanowisku Digital Art Directora oraz Kamil Pawłowski – Senior Digital Copywriter.

05.02.2018 | przeczytano: 780 razy
Norbert Pęcherski dołącza do działu kreacji Isobar Polska

Norbert Pęcherski dołączył do działu kreacji agencji Isobar Polska. Będzie pracował na stanowisku copywritera.

23.05.2017 | przeczytano: 574 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 14)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764