logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Damian Kordas: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
„Kalendarz Adwentowy Nutella” 2021 – moc świątecznych inspiracji prosto od gwiazd

Już 1 grudnia Ferrero Polska, producent kremu Nutella, zaprezentuje świąteczny Kalendarz Adwentowy w wersji digital. W tym roku dostępny nie tylko na www.nutella.pl czy dla widzów platformy YouTube, ale również dla czytelników Twojego Stylu, w postaci specjalnie wydanego dodatku - kalendarza z poradami gwiazd.

01.12.2021 | przeczytano: 741 razy
Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w mediach społecznościowych

Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.

16.11.2021 | przeczytano: 963 razy
Agencja Brand New Heaven z kampanią „Teraz pstrąg”

Pyszny, zdrowy, łatwo dostępny i… akwakulturalny – taki właśnie jest pstrąg. Do jedzenia tej właśnie ryby zachęca kampania „Teraz pstrąg” – wspólna inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, za której realizację odpowiada agencja Brand New Heaven. Ambasadorem akcji jest Pascal Brodnicki.

20.10.2021 | przeczytano: 723 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Agencja Mint Media Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z marką Olej Wielkopolski

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.

12.10.2021 | przeczytano: 403 razy
Tailor Made PR dla marki Łowicz

Tailor Made PR prowadzi działania w zakresie public relations dla marki Łowicz, realizowane w ramach kampanii Prawdziwe gotowanie. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za współpracę z wybranymi, w ramach działań PR mediami, influencerami oraz przygotowanie i koordynację konkursu konsumenckiego we współpracy z blogerami kulinarnymi. Komunikacja prowadzona jest na przełomie sierpnia i września.

27.08.2020 | przeczytano: 937 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach, jednocześnie ciesząc się smakiem wspólnego gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny, nie tracąc przy tym największej wartości posiłków - wspólnego celebrowania kulinarnych momentów.

22.05.2020 | przeczytano: 483 razy
#Brakującyskładnik – najnowsza kampania Cukru Królewskiego

Cukier Królewski kontynuuje kampanię marketingową Najlepsze jest Blisko. Po plantatorach buraków cukrowych i pracownikach zakładów produkcyjnych należących do firmy, przyszedł czas na influencerów. Do udziału w świątecznej odsłonie projektu, sygnowanej hasłem #BrakującySkładnik, internetowi twórcy zaprosili swoich bliskich.

29.04.2020 | przeczytano: 966 razy
Bracia Koral z nowymi programami na Youtube

Marka Bracia Koral w nowym sezonie stawia na swoje kanały social mediowe. Po dużym sukcesie kulinarnego show „Pyszne studio” na kanale YouTube oraz na oficjalnym profilu Facebook powstanie druga edycja programu. Wystartuje również całkowicie nowy cykl wywiadów „Porozmawiajmy jak Bracia”, w którym gościć będą ciekawe osobowości (nie tylko z pierwszych stron gazet) opowiadające o swoich niezwykłych historiach, zainteresowaniach, czy profesjach. Pierwszy odcinek został nagrany w helikopterze na trasie Arłamów-Rzeszów, a jego gościem był ambasador marki Damian Kordas.

18.03.2020 | przeczytano: 1010 razy
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+

„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.

11.10.2019 | przeczytano: 939 razy
Warsztaty fotograficzne z Marcinem Tyszką dla uczestników Infocus

Specjalna nagroda dla polskich uczestników międzynarodowego konkursu fotograficznego Huawei InFocus Awards. Każdy, kto zgłosi zdjęcie w konkursie i opublikuje na Instagramie lub Facebooku z hasztagiem #InFocusPL, będzie mógł powalczyć o udział w ekskluzywnych warsztatach fotograficznych.

05.08.2019 | przeczytano: 1270 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764