logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 40
Otwórz, połóż, odpoczywaj... wielkanocna kampania Dan Cake

Tym razem marka ponownie zachęca odbiorców, aby zamiast poświęcać wiele godzin na przygotowanie wielkanocnych słodkości, skorzystali z bardzo prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie więcej czasu na to, co sprawia im przyjemność.

06.03.2024 | przeczytano: 322 razy
Interaktywne Centrum Schlebiania - Ancymony omawia kampanię Dan Cake

Najnowsza kampania dla marki Dan Cake opiera się na aktywacji konsumenckiej, jaką jest konkurs kreatywny – tworzenie oryginalnych komplementów. Dan Cake nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają Ancymony, Key Story, Media Choice i AMS. 

11.01.2024 | przeczytano: 499 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Centrum Schlebiania w kampanii marki Dan Cake

Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu. Zadaniem uczestników jest zakupić Chleb Tostowy Dan Cake pszenny lub pełnoziarnisty, a następnie wymyślić tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej pomysłowe komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i gotówką, dając czas na chwilę przyjemności – nie tylko o poranku.

09.01.2024 | przeczytano: 490 razy
Świąteczna kampania marki Dan Cake

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.

03.12.2023 | przeczytano: 481 razy
Gotowe ciasta w świątecznej kampanii Dan Cake

W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski.

29.11.2023 | przeczytano: 475 razy
Olga Grzybowska: z 19 Południka do Fusion Labs

Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs. Olga ma kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, a w szczególności w tworzeniu strategii oraz jej implementacji. Przez ostatnie lata, Olga była współwłaścicielem agencji 19 Południk, obsługując jednocześnie projekty marketingowe klientów. W trakcie swojej kariery pracowała dla marek takich jak: Pizza Hut, Fundacja Dzieciom, Lotos, Oriflame, Dan Cake, Dr. Oetker, Philip Morris (IQOS Club), Kaufland, Gemini Park, Volvo Trucks, Stovit, Latopic, Bakal, Ritter Sport, i Vitax.

20.11.2023 | przeczytano: 694 razy
Startuje kampania reklamowa Bułeczek Mlecznych Dan Cake

Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są wysokozasięgowe działania marketingowe, na które składa się ogólnopolska kampania telewizyjna, digitalowa oraz outdoorowa.

16.08.2023 | przeczytano: 702 razy
Rusza kampania American Sandwich XXL od Dan Cake

Pod hasłem „Kroi się coś większego” marka wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.

27.06.2023 | przeczytano: 392 razy

Firma Dan Cake Polonia startuje, podobnie jak w ubiegłym roku, z wakacyjną trasą po powiecie chrzanowskim. Stoisko firmy będzie można odwiedzić w ramach odbywających się lokalnie wydarzeń.

23.06.2023 | przeczytano: 245 razy
Dan Cake startuje z kampanią produktów grillowych

Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.

06.06.2023 | przeczytano: 688 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 40)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764