logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dan Cake: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Nowe osoby w zespole 19 Południka

Do zespołu agencji 19 Południk dołączyły cztery nowe osoby. Obsadzone zostały stanowiska PR & media relations Managera, Senior Creative, UX/UI Designera i Web Developera.

02.04.2020 | przeczytano: 154 razy
Smaki Beztroski 2019 - Dan Cake podsumowuje działania promocyjne

Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, prowadził w 2019 roku intensywne akcje promocyjne swojej platformy komunikacji pod hasłem Smak Beztroski. W ramach działań prowadzonych w tym roku zostało opublikowanych na kanałach YouTube Spółki oraz stronie www.smakbeztroski.pl 8 filmów promocyjno-reklamowych. W sumie filmy zostały obejrzane przez blisko 3 mln internautów, którzy spędzili przed monitorami ponad 13 911 godzin, czyli 579 dni, co daje ponad 1,5 roku ze Smakiem Beztroski w 2019 roku.

19.12.2019 | przeczytano: 269 razy
Beztroska to bułka z mlekiem: akcja eventowa Dan Cake

Dan Cake, jeden z producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce, rozpoczyna kolejny już w tym roku etap promocji Smaku Beztroski oraz nowej linii bułeczek mlecznych w wersji TO GO!

22.10.2019 | przeczytano: 448 razy
Dan Cake promuje nowe smaki bułeczek mlecznych

Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!. Do bestsellerowych bułeczek mlecznych dołączają bułeczki z nadzieniem kakaowym, o smaku waniliowym oraz z kawałkami czekolady w różnorodnych, wygodnych formatach opakowań.  

09.09.2019 | przeczytano: 231 razy
Kolejna odsłona kampanii Dan Cake promującej Smak Beztroski

Dan Cake uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. W tegorocznej odsłonie platformy komunikacji marki Dan Cake eksponowane są kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat. Kampania, w ramach której powstało 7 krótkich, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypowe potrzeby konsumentów.

20.05.2019 | przeczytano: 574 razy
Schulz brand friendly inwestuje w nową spółkę

Schulz brand friendly finalizuje współpracę z 19 Południkiem i inwestuje w nową spółkę 19 Południk friendly connected, która świadczyć będzie usługi strategiczno-kreatywne dla marek. Obie firmy obejmują po 50% udziałów.

01.10.2018 | przeczytano: 284 razy
Dan Cake z nową platformą komunikacji

Nie musisz spędzać długich godzin w kuchni, jeśli nie masz na to ochoty. Smaczne, sprawdzone ciasta i pieczywo pakowane oddadzą Ci twój cenny czas, a Ty wykorzystaj go na co tylko masz ochotę – przekonuje firma Dan Cake, która od połowy maja ruszyła z nową platformą komunikacji marki pod hasłem „Smak Beztroski”.

18.05.2018 | przeczytano: 341 razy
Sezonowość smaku – jak pora roku wpływa na marketing?

Rynek rządzi się różnymi prawami. Jednak głównym celem, jaki przyświeca wszystkim jego graczom, jest zainteresowanie konsumenta ofertą danego producenta i w efekcie – jak największa sprzedaż asortymentu. Z pomocą przychodzi im np.: zmienność pór roku czy tradycje świąteczne. Pomagają one w znacznym stopniu zwiększyć atrakcyjność produktu w oczach konsumentów. Ale, jak się okazuje, nie tylko one.

18.11.2016 | przeczytano: 876 razy
Sezonowość smaku – jak pora roku wpływa na marketing?

Rynek rządzi się różnymi prawami. Jednak głównym celem, jaki przyświeca wszystkim jego graczom, jest zainteresowanie konsumenta ofertą danego producenta i w efekcie – jak największa sprzedaż asortymentu.

17.10.2016 | przeczytano: 1040 razy
„Chwila ma smak z Dan Cake” w Warszawie

W połowie września firma Dan Cake Polonia rusza z nową akcją promocyjną pod hasłem #chwilamasmak. Akcja odbywać się będzie na terenie miasta Warszawy i potrwa miesiąc.

19.09.2016 | przeczytano: 336 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764