logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danone: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 173
W gronie jurorów 23. edycji Effie Awards Europe znalazły się dwie przedstawicielki z Polski

Wśród finalistów wyłonionych w pierwszym etapie konkursu znalazły się m.in. kampanie dla Jaguara, SAS, Beko, Fanty, Aldi, Paypal czy L’Oreal Paris. Pod koniec czerwca ich osiągnięcia oceniać będzie jury składające się z 40 doświadczonych ekspertów, którzy na obrady odbywające się w Brukseli przyjadą z całej Europy. W tym elitarnym gronie nie zabraknie praktyków z Polski – do zespołu jurorów dołączyła m.in. Inga Songin, Regionalny Dyrektor Marketingu Danone CEN.

19.06.2019 | przeczytano: 71 razy
Maciej Stojek i Artur Koczergo w Walk Creative

Do Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo. Będą wspierać agencję w charakterze creative group head, a także odpowiadać za prowadzenie jednego z klientów agencji - Volkswagen Samochody Użytkowe.

19.06.2019 | przeczytano: 85 razy
Anna Rezner Account Supervisorem w Plej

Anna Rezner, od 4 lat związana z Plej, ostatnio jako Account Manager w dziale Client Service kierowanym przez client service director Anetę Jalowską, objęła funkcję Account Supervisora.

12.06.2019 | przeczytano: 188 razy
Danone: Śniadanio - nowa metoda na porannego Głoda

Na zmagania z Małym Głodem i jego sprzymierzeńcem - Burczkiem nadchodzi z odsieczą ŚniaDanio! To nowa przekąska od marki Danio, czyli pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach.

06.06.2019 | przeczytano: 143 razy
Wiosenny świat Danonka w loterii konsumenckiej

Początek wiosny to doskonały moment na rodzinne, plenerowe wycieczki oraz obserwowanie z dziećmi budzącej się do życia przyrody. By pierwsze wiosenne spacery były jeszcze przyjemniejsze, uwielbiany przez dzieci Danonek zaprasza do udziału w niezwykłej loterii z nagrodami, która trwa do 26 maja 2019 roku.

16.05.2019 | przeczytano: 183 razy
Danone Fantasia: nowe smaki na wiosnę

Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.

10.05.2019 | przeczytano: 396 razy
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories

Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.

25.04.2019 | przeczytano: 704 razy
Wiosenna kampania marki Danio

Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby... Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa Małego Głoda jest gotowa do działania. Jak Danio poradzi sobie w walce z Głodami?

19.04.2019 | przeczytano: 528 razy
Natalia Borawska i Agata Kubień dołączają do VMLY&R Poland

Do warszawskiego zespołu agencji VMLY&R Poland dołączyły Natalia Borawska i Agata Kubień. Na stanowiskach Associate Creative Directors pokierują pracą zespołu realizującego projekty m.in. dla marek z portfolio Grupy Danone.

18.04.2019 | przeczytano: 320 razy
Bartek Popławski w K2 Precise

Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.

23.03.2019 | przeczytano: 235 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 173)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764