logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danone: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 325
Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO

Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób uwzględniających w swojej codziennej diecie artykuły spożywcze charakteryzujące się wysoką zawartością białka1, aktywnych, uprawiających sport.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 142 razy
Żywiec Zdrój z nową kampanią „Jakość z natury”

Wraz z początkiem czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 200 razy
Nowy wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

Z początkiem czerwca br. do Kompanii Piwowarskiej dołączył Wojciech Bogusz, zajmując stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Obowiązki nowego członka zarządu obejmą realizację celów strategicznych firmy, w szczególności rozwój marek premium i segmentu piw bezalkoholowych. Będzie też odpowiadał za innowacje oraz za obszar transformacji cyfrowej.

10.06.2024 | Personalia | przeczytano: 157 razy
Bobovita ze świnką Peppa w Cinema City

Od czerwca w ramach długofalowej współpracy koncesyjno-reklamowej pomiędzy Danone, Nutricia oraz Cinema City i New Age Media w barach kinowych Cinema City rusza sprzedaż nowych musów owocowych marki Bobovita z wizerunkiem Peppa Pig, czyli postaci dobrze znanej z serii animowanych filmów dla dzieci. Równolegle planowane są różnorodne działania promocyjno-reklamowe obejmujące m.in. kampanię na ekranach i sampling produktów. Za planowanie kampanii on-screen odpowiada MediaCom.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 213 razy
Danio stawia na AI we współpracy z influencerami

Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna właśnie innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence), co pozwoliło stworzyć angażujące i wizualnie atrakcyjne treści. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu kampanii.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 221 razy
Ponad połowa inwestycji reklamowych ulokowana w wideo

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w pierwszym kwartale 2024 roku przeszło 2,8 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 11,5 proc., wynika z najwnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe. Jest to pierwsza edycja raportu wprowadzająca kategorię reklamy wideo, która łączy tradycyjną telewizję i wideo online. Ujęte w ten sposób inwestycje reklamowe osiągnęły 54 proc. udziału w rynku reklamy.

03.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 500 razy
Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR

Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 

26.05.2024 | Konkursy | przeczytano: 276 razy

Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm. Wśród członków znajdują się, m.in.: portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, marki technologiczne i reklamodawcy, w tym takie firmy jak: Google, Allegro, Samsung, Orange, ING czy Danone. Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations.

17.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 329 razy
Agencja hoh z innowacyjną dla marki Danio

Agencja marketingowa hoh ruszyła z innowacyjną kampanią influencerską dla marki Danio z portfolio Danone wykorzystującą nowe technologie. Kampania ma na celu promocję tegorocznej nowości marki – kremowego jogurtu pitnego Danio.

13.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 358 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski

Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.

14.04.2024 | Konkursy | przeczytano: 503 razy
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 325)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764