logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Danone: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 183
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w kampanii Danone

Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom, DANONE podkreśla ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju, z którego firma jest znana.

17.09.2019 | przeczytano: 135 razy
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – Nav agency z Mint Media dla Danone

Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.

17.09.2019 | przeczytano: 210 razy
Ricoh dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth

Ricoh Company, Ltd. dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth (B4IG). Koalicja zrzesza 34 międzynarodowe korporacje zatrudniające ponad 3 miliony pracowników na całym świecie. Wszystkie z firm, które przystąpiły do B4IG zobowiązały się do wspierania różnorodności w pracy oraz działania na rzecz szerszej redystrybucji korzyści wynikających ze wzrostu gospodarczego. Firmy członkowskie będą również podejmować działania mające na celu rozwiązanie problemów związanych z nierównością szans i zobowiązały się do walki z dyskryminacją ze względu na płeć. Koalicja rozpoczyna realizację i planowanie 50 projektów o łącznym budżecie miliarda euro.

06.09.2019 | przeczytano: 291 razy
Maskotki ekipy Małego Głoda do zdobycia w loterii „Wielkie Rozdanio”

Nie jest tajemnicą, że dobrze znany wszystkim Mały Głód zdobył sobie sprzymierzeńców i stworzył własną Ekipę. Wraz z Burczkiem, Głodzinką i Głodróżnikiem działają na różnych frontach i na rozmaite sposoby próbują wzbudzić ssanie w naszych brzuchach. W związku z tym mamy coś specjalnego. Teraz postacie Głodów, które dopadają nas w najbardziej nieoczekiwanych momentach w ciągu dnia, są do zdobycia w ogólnopolskiej loterii. Wraz z początkiem września odpalamy Wielkie rozDanio.

06.09.2019 | przeczytano: 306 razy
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi

Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.

22.08.2019 | przeczytano: 299 razy
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 801 razy
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl

Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.

19.07.2019 | przeczytano: 304 razy
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars

Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.

17.07.2019 | przeczytano: 449 razy
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków

Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.

16.07.2019 | przeczytano: 413 razy
Mrożone Danonki w letniej kampanii

Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.

24.06.2019 | przeczytano: 444 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 183)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764