logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dariusz Chwierut: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28
Marka Wawel z nową platformą komunikacyjną Level Wawel

„Level Wawel” - to hasło kampanii i zarazem nowa platforma komunikacji krakowskiego producenta słodyczy Wawel SA.

16.01.2024 | przeczytano: 418 razy
Wawel prezentuje zmienione logo, w strukturach nowy dyrektor marketingu

Nowe logo to początek szerszych zmian w języku komunikacji, którym będzie posługiwał się Wawel. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni, stawiając na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość. Za wdrożenie zmian w komunikacji będzie odpowiadał nowy dyrektor marketingu, Dariusz Chwierut.

21.09.2022 | przeczytano: 707 razy
Multilogika w Polomarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku.

01.10.2014 | przeczytano: 2059 razy
Kampania cukierków firmy WawelZobacz wideo

17 maja ruszyła kampania reklamowa letniego produktu firmy Wawel – Karmelki. Autorem strategii komunikacji oraz rozwiązań kreatywnych jest agencja DEMO Effective Launching.

19.05.2012 | przeczytano: 1533 razy

W ramach kampanii ''Słodkie zyski'', realizowanej przez Agencję Reklamową S4 dla Union Investment, powstał kolejny spot telewizyjny, tym razem dedykowany subfunduszowi UniKorona Akcje, typowanemu przez Union Investment jako produkt o największym potencjale wzrostu w perspektywie najbliższych 12 miesięcy.

12.04.2011 | przeczytano: 1296 razy

Agencja Reklamowa S4 przygotowała pierwszą, ogólnopolską kampanię wizerunkową dla Union Investment TFI SA, z którym współpracuje od stycznia 2011. Akcja rozpoczęła się 18 marca.

24.03.2011 | przeczytano: 2385 razy
S4 z kampanią dla NBP

Agencja Reklamowa S4 przygotowuje ogólnopolską kampanię ''Wymieńmy się'' dla Narodowego Banku Polskiego.

03.12.2010 | przeczytano: 968 razy

Do zespołu kreacji Agencji Reklamowej S4 dołączyła Joanna Biernacka, zajmując stanowisko creative group head. Jest ona pierwszym pracownikiem tego działu, zatrudnionym w warszawskim oddziale agencji.

01.03.2010 | przeczytano: 3025 razy

Agencja Reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z US Pharmacia na mocy wygranego przetargu na kampanię ATL, której celem jest launch Verdinu Complexx - najnowszego produktu firmy z kategorii gastrycznej. USP jest liderem na polskim rynku leków OTC i Suplementów Diety, właścicielem tak znanych marek jak APAP, IBUPROM czy Gripex. Firma działa również w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

21.02.2010 | przeczytano: 1137 razy
Awanse w dziale kreacji S4

Listopad przyniósł awanse w dziale kreacji Agencji Reklamowej S4. Agnieszka Godlewska awansowała na senior copywritera, a Agnieszka Meder na senior art directora.

15.11.2009 | przeczytano: 1945 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764