logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Davos: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
Zmiany w zarządzie Fundacji TVN

W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji obejmie Zuzanna Lewandowska. Rada Fundacji TVN powołała również do zarządu Rafała Ogrodnika oraz Jana Mroza.

15.04.2024 | przeczytano: 229 razy
Google: Rok w wyszukiwarce – zestawienie haseł zyskujących popularność

Tematy polityczne, w szczególności hasła związane z wyborami parlamentarnymi, zdominowały tegoroczne zestawienie Rok w wyszukiwarce. Polki i Polacy wyszukiwali również informacje o konflikcie izraelsko-palestyńskim. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się filmy Oppenheimer i Barbie, z których ostatecznie to ten pierwszy zajął pierwsze miejsce na liście filmowej, a podium zamknęła Zielona granica Agnieszki Holland. Nie zabrakło również pytań o popularnego burgera, bambika i… o to, co robi marszałek sejmu.

11.12.2023 | przeczytano: 347 razy
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają kampanię „Working with Cancer”

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.  

01.02.2023 | przeczytano: 603 razy

W czasie gdy, według aktualnych estymacji naukowych1, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa, Fundacja Publicis uruchamia międzybranżową koalicję, której celem jest likwidacja stygmatyzacji pracowników chorych na raka. Inicjatywę „Working with Cancer” wspierają wiodące organizacje charytatywne zajmujące się nowotworami, w tym Memorial Sloan Cancer Center (MSK), MacMillan Cancer Support i Instytut Gustave Roussy.

17.01.2023 | przeczytano: 538 razy
Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery

Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze.

07.12.2022 | przeczytano: 363 razy
Zofia Bugajna-Kasdepke w jury Davos Digital Awards 2021

World Communications Forum Association, organizator światowego forum profesjonalistów branży komunikacyjnej w szwajcarskim Davos, inauguruje Davos Digital Awards. W międzynarodowym gronie jurorów znajduje się reprezentantka Polski, Zofia Bugajna-Kasdepke, Vice President i Founding Partner SEC Newgate CEE.

17.09.2021 | przeczytano: 524 razy
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory

Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako specjalista w zespole komunikacji odpowiada za projekty z obszaru PR i CSR. Wcześniej, w styczniu 2021 r. do działu komunikacji korporacyjnej spółki dołączyła Bożena Josypenko, a w lutym powróciła po dłuższej nieobecności Paulina Rydzek.

13.04.2021 | przeczytano: 667 razy

Konica Minolta znalazła się na liście "2021 Global 100 Most Sustainable Corporations in the World" (2021 Global 100). Na tej prestiżowej liście firma pojawiła się po raz czwarty, a trzeci z rzędu, po roku 2011, 2019 i 2020.

29.01.2021 | przeczytano: 543 razy
Procter & Gamble wraz z liderami świata reklamy i biznesu podejmuje walkę ze szkodliwymi treściami w Internecie

Sojusz Global Alliance for Responsible Media (GARM) zaprezentował podczas Światowego Forum Ekonomicznego strategię stworzenia bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego środowiska cyfrowego, które będzie chronić konsumentów, media i społeczeństwo przed szkodliwymi treściami w Internecie.

05.02.2020 | przeczytano: 569 razy
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne

Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.

24.05.2019 | przeczytano: 1913 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764