logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dawid Podsiadło: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Spotify Blend z Dawidem Podsiadło

Po raz pierwszy, Spotify współpracuje z polskim artystą przy funkcji Blend - stworzonej po to, by umacniać relacj​e między artystami  i ich fanami. Od 12 lipca, przy okazji 10-lecia działalności artystycznej Dawida Podsiadło, użytkownicy Spotify mogą zobaczyć na ile zbliżone są ich własne preferencje muzyczne do gustu jednego z najpopularniejszych artystów w kraju.

12.07.2023 | przeczytano: 445 razy

Dwie brązowe statuetki w prestiżowym konkursie branży public relations "Złote Spinacze" zdobył projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów" zrealizowany wspólnie przez bank Credit Agricole i agencję reklamową Just.

09.12.2022 | przeczytano: 788 razy

Credit Agricole wypuścił kolejny spot w ramach swojej najnowszej kampanii w odświeżonej formule. Reklama porusza problem inflacji i promuje lokatę mobilną na 8 proc. Tym razem, bank do współpracy zaprosił Sanah.

07.10.2022 | przeczytano: 403 razy

W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.

23.09.2022 | przeczytano: 688 razy
Rock Radio patronem radiowym Męskiego Grania 2021

Za nami premiera tegorocznego hymnu trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez markę Żywiec. 30 czerwca br. fani projektu usłyszeli singiel „I Ciebie też, bardzo" w wykonaniu Męskie Granie Orkiestra 2021. Piosenkę tuż po 12:00 zagrało premierowo Rock Radio, które jest patronem radiowym trasy i w związku z tym przygotowuje też specjalne programy oraz relacje z poszczególnych koncertów.

06.07.2021 | przeczytano: 375 razy

Czy z plastikowego śmiecia można zrobić instrument i nagrać nim przebój? Jeśli w swoje ręce weźmie go Dawid Podsiadło, to takie cuda się zdarzają... Obejrzyj, jak powstawała muzyka do najnowszej reklamy Credit Agricole.

02.04.2021 | przeczytano: 618 razy

Bądź eko i zyskaj! - pod takim hasłem Credit Agricole rusza z nową kampanią z udziałem Dawida Podsiadło. Bank przypomina, że w każdej minucie do mórz i oceanów na całym świecie trafia ponad 20 ton plastiku i zachęca do walki z nadmiarem plastikowych odpadów. Jednym ze sposobów jest dołączenie do kampanii edukacyjnej #mniejplastiku i założenie Konta dla Ciebie z kartą przyjazną środowisku.

26.03.2021 | przeczytano: 932 razy

Epidemia koronawirusa zmieniła plany organizatorów letnich wydarzeń, w tym trasy Męskie Granie. Marka Żywiec, sponsor wydarzenia, przygotowała jednak niespodziankę dla fanów projektu – już 1 lipca odbędzie się premiera najnowszego singla, który wykona zupełnie nowa Męskie Granie Orkiestra. Singiel i teledysk zostaną zaprezentowane na FB i YouTube trasy o godzinie 19.00. Następnie, zespół pojawi się w kolejnym odcinku Studia Ż prowadzonym przez Katarzynę Nosowską.

29.06.2020 | przeczytano: 413 razy
Brand heroes Gemini Park Tychy dla medyków

Gemini Park Tychy jako pierwsza galeria w Polsce włącza się w głośny #hot16challenge2. Jednocześnie do wyzwania nominuje 4 największe centra handlowe na Śląsku: Silesia City Center, Libero, Galerię Katowicką i IKEA Katowice. Cel? Pomoc służbie zdrowia w walce z COVID-19.

08.05.2020 | przeczytano: 1077 razy
Gala Bestsellery Empiku z rekordową oglądalnością

Galę Bestsellery Empiku 2019 oglądało blisko 4,5 mln widzów* na antenie TVN i 0,5 mln w mediach społecznościowych. – To zdecydowanie rekordowa widownia na tle tego typu wydarzeń telewizyjnych – komentuje Monika Marianowicz z Empiku, organizator i producent gali.

06.02.2020 | przeczytano: 783 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764