logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

De’Longhi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Nav agency i szlak espresso w loterii Lavazza

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2022 stawia na promocje linii Lavazza Espresso Barista. Z tej okazji agencja NAV agency zorganizowała szereg aktywacji, w skład których wchodzi loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store.

07.10.2022 | przeczytano: 292 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Podróż po Polsce Coffee Trucka marki De’Longhi we współpracy z Mediaplus i Labcon

Z początkiem lipca, Coffee Truck marki De’Longhi wyruszył w wakacyjną podróż po Polsce. Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One). Agencja kreatywna Labcon (Group One) odpowiada za opracowanie konceptu kampanii, produkcję materiałów reklamowych, realizację konkursu oraz kreację. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) była odpowiedzialna za działania z zakresu Paid Social.

13.07.2022 | przeczytano: 366 razy
Mediaplus realizuje kampanię marki Kenwood

Producent robotów kuchennych Kenwood prowadzi kampanię ambasadorską z udziałem Anny Starmach. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One), działający we współpracy z agencją MarTech & e-commerce SalesTube oraz agencją kreatywną GONG.

18.05.2022 | przeczytano: 284 razy
Anna Starmach nową ambasadorką marki Kenwood

Profesjonalizm, pozytywna energia i autentyczność – te słowa najlepiej opisują nową ambasadorkę Kenwood w Polsce, Annę Starmach. Dzięki długoterminowej współpracy z autorką popularnych książek kucharskich oraz jurorką polskiego Masterchefa i  Masterchefa Junior, pod hasłem „Gotowanie nigdy nie było prostsze!”, marka promować będzie wszystkie modele wielofunkcyjnych robotów planetarnych.

14.03.2022 | przeczytano: 584 razy
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”

Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.

27.01.2022 | przeczytano: 413 razy
Mediaplus z kampanią marki Nutribullet na trzech rynkach

Producent blenderów osobistych NutriBullet prowadzi kampanię świadomościową w kanałach online na trzech rynkach: polskim, czeskim i słowackim. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon i agencją martech & e-commerce SalesTube.

19.11.2021 | przeczytano: 345 razy
Perfetto moment z Bradem Pitt’em w nowej kampanii De’Longhi

De’Longhi ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią “Something Perfetto” z udziałem Brada Pitta jako ambasadora marki. Za realizację działań promocyjnych w Polsce odpowiadają - agencja mediowa Mediaplus, agencja kreatywna Labcon, agencja martech & e-commerce SalesTube i agencja eventowa GetLouder.

07.09.2021 | przeczytano: 1156 razy

eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent, zaawansowanego narzędzia do zarządzania contentem produktowym  w e-sklepach.

07.09.2016 | przeczytano: 1597 razy

Firma De’Longhi, specjalizująca się w segmencie rozwiązań i produkcji urządzeń do kawy, oraz INEA, jedna z największych sieci kablowych w Polsce, to nowe marki w portfolio Get More Social. Agencja poprowadzi stałą komunikację w mediach społecznościowych, wspartą o narzędzia digital.

29.03.2016 | przeczytano: 992 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764