logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Decathlon: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 121
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024

Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś potrzebujemy wykorzystywać technologie do edukowania, oswajania trudnych tematów, budowania świadomości i odpowiedzialności. Taka będzie innowacyjna komunikacja marketingowa, w której digital nie jest już dodatkiem do tradycyjnych kanałów, a coraz częściej – głównym rozgrywającym.

25.03.2024 | przeczytano: 205 razy
Agnieszka Wyrzykowska dołącza do Havas Media

W marcu do zespołu Havas Media dołączyła Agnieszka Wyrzykowska, która objęła stanowisko Consulting Director. Będzie odpowiedzialna za strategię oraz nadzór nad kampaniami klientów, jak również zarządzanie podległymi zespołami.

19.03.2024 | przeczytano: 267 razy
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023

Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.

13.03.2024 | przeczytano: 768 razy
FCB&theMilkman z nowymi dyrektorkami kreatywnymi

Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska przeszły z agencji Przestrzeń do FCB&theMilkman. Zajmą stanowiska dyrektorek kreatywnych.

11.02.2024 | przeczytano: 437 razy
Znamy nominowanych do Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

08.02.2024 | przeczytano: 1197 razy
Big Better Brands zadba o wizerunek Przemka Frankowskiego

Big Better Brands specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii marketingowych, których celem jest stworzenie silnych marek o zasięgu globalnym. Od końca ubiegłego roku BBB dba między innymi o wizerunek, reprezentanta Polski w piłce nożnej, zawodnika francuskiego klubu RC Lens – Przemysława Frankowskiego.

01.02.2024 | przeczytano: 547 razy
Mark Andy: najnowsze trendy w druku etykiet i opakowań

Mark Andy, jako jeden z największych i najdłużej działający na świecie producent maszyn wąskowstęgowych do drukowania etykiet i opakowań, bacznie obserwuje obecne trendy na ww. rynkach i zmiany na nich zachodzące. Biorąc pod uwagę wymagania właścicieli marek, drukarń i przetwórców, ale przede wszystkim konsumentów, dostosowuje do nich swoją ofertę. Uwzględnia ona stale zmieniające się, rosnące oczekiwania względem jakości, wydajności, wszechstronności i ekologiczności. We współpracy z partnerami Mark Andy konsekwentnie implementuje linie produkcyjne, wykorzystujące np. technologię RFID czy umożliwiające tworzenie etykiet typu linerless, podbijających w ostatnich latach rynek produktów spożywczych. Powyższa tematyka była mottem przewodnim obecności Mark Andy na niedawnej konferencji „Bezpieczne Opakowanie” zorganizowanej przez miesięczniki Opakowanie i Poligrafika.

12.12.2023 | przeczytano: 607 razy
Agencje Przestrzeń i VMLY&R w rosterze OLX na rok 2024

Agencje Przestrzeń i VMLY&R zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Tym samym tylko te dwie agencje będą otrzymywać od OLX briefy na kampanie zintegrowane dla marki. Przedmiotem przetargu była również opieka bieżących działań digitalowych, za które odpowiedzialna będzie agencja Przestrzeń.

08.12.2023 | przeczytano: 432 razy

Podczas targów Formnext, najważniejszej na świecie imprezy poświęconej produkcji addytywnej, firma HP zademonstrowała swoje silne zaangażowanie w zrównoważoną produkcję, w tym nowe materiały, narzędzia, innowacje i rozszerzone możliwości oprogramowania, aby przyspieszyć proces wdrażania oraz skalowania druku 3D z polimerów i metali. HP podkreśla również współpracę z wiodącymi w branży partnerami i klientami, w tym BMW, Decathlon, INDO-MIM i innymi.

15.11.2023 | przeczytano: 530 razy
Marta Berens dołącza do domu produkcyjnego Lucky Luciano Pictures

Jest związana z branżą reklamową od 20 lat. Przez 10 lat pracowała jako producentka w Papaya Films, gdzie prowadziła kluczowych klientów oraz była odpowiedzialna za produkcje serwisowe. Następnie jako szefowa produkcji w Dobro rozwijała firmę budując zespół i restrukturyzując procesy produkcyjne studio. W 2020 roku założyła Warsaw Witches Association.

26.10.2023 | przeczytano: 497 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 121)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764