logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Decentraland: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Labcon i Adshares przenoszą kampanię Stowarzyszenia Otwarte Klatki do Decentralandu

Kampania JEDNYM GŁOSEM, którą dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki realizuje agencja kreatywna Labcon, dzięki współpracy z ADSHARES została przeniesiona do wirtualnej rzeczywistości - Decentralandu.  Gracze mogą odwiedzić wirtualną fermę i awatary zwierząt hodowlanych, by złożyć podpis pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa, prowadzoną przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki i Compassion in World Farming Polska. Kolejnym krokiem będzie poszerzenie działań o inne platformy metaversowe, przeprowadzenie kampanii programatycznej w metaversie oraz wyprodukowanie NFT.

23.08.2023 | przeczytano: 445 razy

63 procent menedżerów twierdzi, że pozytywne doświadczenia klientów (CX) będą ważniejsze w 2023 roku, niż jeszcze rok wcześniej. Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że wyda więcej, także w kryzysie, na zakupy w firmach, które dbają o nich. Jednak, budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, nie jest dziś możliwe bez automatyzacji. Stąd, nie dziwi fakt, że tego typu rozwiązania zostały zaimplementowane w 2022 roku w Polsce aż 400 proc. częściej niż rok wcześniej.

31.01.2023 | przeczytano: 1239 razy

Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.

26.01.2023 | przeczytano: 1202 razy
K2 Create stawia na metaverse

Agencja K2 Create (Grupa K2) rozwija swoje kompetencje i ofertę w zakresie obecności marek w metaverse. Agencja uruchomiła grupę roboczą Metaforce, stworzyła punkt VR dla swojego zespołu i rozszerzyła ofertę o warsztaty strategiczne dla marek pt. „Pierwsze kroki w metaverse”.

20.10.2022 | przeczytano: 902 razy
Kampanie reklamowe alkoholi przestają się skupiać na konkretnych produktach

Na polskim rynku alkoholi od kilku lat zmieniają się trendy. W sprzedaży wciąż króluje piwo, rośnie zwłaszcza popularność segmentu bezalkoholowego, a z drugiej strony – także mocniejszych trunków, takich jak whisky. Niezależnie od kategorii zmiany obejmują też komunikację marek – ze stricte produktowej zmierza w kierunku lifestyle’owych kampanii, skoncentrowanych na wartościach, w których wykorzystuje się nowoczesne kanały komunikacji i cyfrowe technologie. Z taką właśnie kampanią – współtworzoną z młodymi polskimi artystami – wystartowała jedna z marek produkujących whisky.

17.10.2022 | przeczytano: 869 razy
Notus Finanse wchodzi do świata Decentraland ze wsparciem Game Changer

Notus Finanse jako pierwsza marka w Polsce pojawił się na zdecentralizowanej platformie Decentraland w świecie Metaverse. Tym samym wkroczył do świata Web 3.0, w którym użytkownik jest nie tylko odbiorcą i współtwórcą treści dostępnych w sieci, ale może także stać się ich posiadaczem. Za opracowanie konceptu i strategii, realizację projektu oraz programowanie w Decentraland odpowiada agencja Game Changer (Group One).

03.08.2022 | przeczytano: 1440 razy

Orzeźwiający lager uwarzony z najświeższych pikseli i serwowany w najgorętszej miejscówce w Decentralandzie zaprojektowanej przez street artowca J. Demsky’ego – tak Heineken ogłaszał światu swoje najnowsze piwo, czyli Heineken Silver. Pierwsza na świecie konferencja prasowa w Metaverse miała oczywiście humorystyczny charakter, a kilka tygodni później w wielu europejskich miastach odbyła się prawdziwa premiera nowego produktu Heinekena. Nad Wisłą też właśnie wystartowała kampania dedykowana nowemu piwu.

22.04.2022 | przeczytano: 911 razy

Już w 2021 roku Newzoo[1] w swoim zestawieniu trendów przewidywało, że popularność gier, jako platform społecznościowych i promujących różnego rodzaje aktywności i eventy, będzie jednym z wiodących kierunków w najbliższych latach. Najnowsze dane zebrane przez J.P.Morgan[2] wskazują na rosnące możliwości dla rozwoju metaversum i inwestycji w tym świecie.  Co roku 54 miliardów dolarów  wydawanych jest na dobra wirtualne, w tym „skórki” (dzięki nim gracz może dostosować swoje wyposażenie w rozgrywce) i dodatkowe życia, czyli blisko 2 razy więcej niż na muzykę. Około 60 miliardów wiadomości wysyłanych jest dziennie w grze Roblox. Gra Second Life osiągnęła około 650 milionów dolarów PKB, a w 2020 roku 80 milionów dolarów zostało wypłacone rezydentom gry na różnego rodzaju wirtualne dobra i usługi. Republic Realm nabyło parcelę w grze Decentraland za 913 tysięcy dolarów i tworzy tam dzielnicę handlową inspirowaną japońską dzielnicą Harajuku. Zatem, czym jest metaverse i dlaczego marketerzy powinni tam kierować swoje działania? Na te i inne pytania odpowiadają eksperci z Mobiem Polska.

20.04.2022 | przeczytano: 883 razy

Popularyzacja technologi NFT wchodzi na kolejny poziom. Już wkrótce tokeny NFT mają być dostępne na Instagramie. Właściciel Mety jeszcze nie zdradza, jak będzie można używać tej technologii w popularnej aplikacji, ale eksperci są zgodni – Instagram i NFT to połączenie niemal idealne.  Tym samym Mark Zuckerberg stawia kolejny krok do stworzenia własnego Metaverse.

17.03.2022 | przeczytano: 414 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764