logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dekoral: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Bondex z nową kampanią - „Bondex Pogodoodporny”

Duński producent środków do ochrony i pielęgnacji drewna wprowadził do sprzedaży „Olej Pogodoodporny” i „Lakierobejcę Pogodoodporną”. Działania promocyjne nowej linii produktów premium obejmą nie tylko media tradycyjne i społecznościowe, ale również telewizję, internetowe serwisy video czy sieć Google Ads.

31.05.2019 | przeczytano: 496 razy
Marka Dekoral startuje z nową kampanią

„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farby HOME&STYLE – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu, który od poniedziałku można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Reklama ukazuje różne postaci, które swój niepowtarzalny i oryginalny styl wyrażają kolorami.

16.05.2019 | przeczytano: 629 razy
Dekoral: Nowe logo, identyfikacja wizualna i opakowania

Istniejąca na polskim rynku od 1998 roku marka Dekoral zmienia swoje oblicze wraz z wdrożeniem nowego logo.

18.02.2019 | przeczytano: 2363 razy
Dekoral udostępnił Wizualizer 3.0

Dekoral wprowadza nową wersję kultowej aplikacji, umożliwiającej wirtualny dobór koloru we wnętrzu. Wizualizer 3.0 został udostępniony na stronie producenta z początkiem lipca br.

01.08.2017 | przeczytano: 389 razy
Cursor wspiera sprzedaż marki Dekoral

Cursor z Grupy OEX realizuje projekt obejmujący wsparcie działań sprzedażowych w formule 360 stopni dla PPG Deco Polska, właściciela marki Dekoral.

31.07.2017 | przeczytano: 502 razy
Dominik Strzelec w nowej kampanii Dekoral „Zadania specjalne”

8 maja ruszyła nowa kampania marki Dekoral „Zadania specjalne”, nawiązująca do stylistyki filmów o Jamesie Bondzie. Twarzą akcji został Dominik Strzelec – prowadzący znanego programu telewizyjnego „Usterka”.

18.05.2017 | przeczytano: 618 razy
Wszystko zaczyna się od bieli – kampania Dekoral

Z początkiem maja marka Dekoral wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko zaczyna się od bieli”. Towarzyszy jej premiera nowego produktu – Dekoral Clean&White w promocyjnym opakowaniu 10L plus 20% gratis.

15.05.2017 | przeczytano: 752 razy
Dekoral rusza z wiosenną kampanią reklamową

Już od kwietnia na ekranach naszych telewizorów zobaczymy reklamę Dekoral. Jej hasło przewodnie brzmi: Różne potrzeby, jedno rozwiązanie Dekoral Clean & Color. Twórcy spotu postanowili wskazać na odmienne motywacje, jakimi kierują się konsumenci podczas wyboru produktu.

25.04.2017 | przeczytano: 232 razy
Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię dla austria.info

Agencja Biuro Podróży Reklamy po raz 4. podjęła współpracę z austria.info. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie kampanii promującej austriacki region turystyczny Serfaus-Fiss-Ladis wśród polskich użytkowników internetu.

14.09.2016 | przeczytano: 425 razy
Clean&Color: Spoty marki Dekoral na antenie

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa farby Clean&Color, nowego produktu marki Dekoral. Akcja promująca satynową farbę lateksową obejmie najważniejsze media i potrwa do końca sezonu 2016. Produkt będzie prezentowany w 30-sekundowych oraz 10-sekundowych filmach reklamowych, dzięki którym klienci poznają zalety produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej.

23.05.2016 | przeczytano: 369 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764