logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Delecta: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu

W najnowszej odsłonie kampanii, realizowanej w ramach platformy komunikacyjnej Prosto z serca, marka Delecta opowiada o kluczowej dla siebie wartości – zaufaniu. Prowadzone w jej ramach działania obejmują TV, content video, aktywacje z influencerami i SoMe oraz media relations. Za projekt odpowiadają spółki Grupy Walk – Walk PR i Walk Creative.

18.12.2023 | przeczytano: 453 razy

Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.

21.03.2023 | przeczytano: 853 razy
Kampania Hibrands dla marki Delecta

Wielu z nas oranżada w proszku kojarzy się ze smakiem dzieciństwa. Najczęściej wyjadaliśmy ją prosto z torebki, w drodze powrotnej ze szkoły lub w gronie znajomych z osiedla. Po dodaniu wody cudowny proszek stawał się orzeźwiającym napojem towarzyszącym nam w codziennych sytuacjach.

05.05.2021 | przeczytano: 714 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Koncept marki Delecta wypracowany przez agencję Hibrands

Czekolada to dużo więcej niż kolejny składnik deserów. To wyjątkowe źródło smaku, które nadaje niepowtarzalny charakter daniom, ciastom i napojom. Dlatego, projektując tożsamość dla linii opartych na czekoladzie produktów marki Delecta postanowiliśmy oddać unikalny charakter jej smaku w koncepcie i tożsamości nowej submarki.

17.11.2020 | przeczytano: 2711 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Siła personalizacji - ostatnie wydanie OOH magazine z 8 okładkami

Trzeci w tym roku numer OOH magazine to wyjątkowe wydanie. Zawiera nie tylko katalog targowy przygotowany specjalnie na FestiwalMarketingu.pl, ale też spectrum propozycji marketingowych, wywiady z dyrektorami marketingu uznanych marek i ciekawe propozycje na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.

16.10.2019 | przeczytano: 609 razy
Nowy numer OOH magazine już na rynku

Na rynek trafił już najnowszy numer OOH magazine, niebawem pojawi się na biurkach marketingowców w całej Polsce. Z jego zawartością będzie można zapoznać się także 18 i 19 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXXI Warszawa.

10.09.2019 | przeczytano: 783 razy
Wspólny konkurs marek Delecta i Indesit

2 tygodnie, 23 nagrody, 173 zgłoszenia… litry mleka i kilogramy mąki. Tak można streścić cross promocję marki Delecta i Indesit, które połączyły swoje siły, organizując konkurs z okazji Dnia Matki. Dzięki akcji, amatorzy domowych wypieków mieli szansę nie tylko osłodzić, ale i uprościć życie swoim mamom. W jaki sposób? Nagrodami w wyzwalającym kreatywność konkursie były nowoczesne lodówki Indesit oraz zestawy słodkości od Delecty. Dlaczego marki zdecydowały się na współpracę?

10.07.2019 | przeczytano: 608 razy

Po siedmiu latach współpracy marka Delecta zdecydowała o przedłużeniu kontraktu z agencją na kolejny rok.

08.07.2019 | przeczytano: 299 razy
Serce dla mamy, lodówka dla domu: konkurs marek Delecta i Indesit

Jak podziękować mamie za wykonywanie najcięższej pracy pod słońcem? Marki Delecta i Indesit łączą siły, by ułatwić nam to trudne zadanie. Dzięki cross promocji z okazji Dnia Matki, amatorzy domowych wypieków będą mieli szansę nie tylko osłodzić, ale i uprościć życie swoim mamom. Nagrodami w wyzwalającym kreatywność konkursie będą nowoczesne lodówki Indesit, które pomieszczą ulubione smakołyki całej rodziny. Do zwycięzców trafią także zestawy słodkości od Delecty.

13.05.2019 | przeczytano: 822 razy
#Doittogether, czyli #Zróbmytorazem – kolejny etap kampanii Indesit

Miniony rok to dla marki Indesit kolejne duże wyzwanie. Brand rozpoczął na rynku polskim komunikację idei „#DoItTogether, czyli #ZróbmyToRazem” i jednocześnie dostosował do niej nową linię sprzętów. W działaniach wzięli udział blogerzy parentingowi, a podstawą do wdrożenia idei stały się wyniki przeprowadzonego badania, które komentowała popularna psycholog Maria Rotkiel. Sprawdzono w nim, na ile polskie pary i małżeństwa realizują ideę #DoItTogether w swoim życiu – i tak okazało się np., że Polki poświęcają aż do 5 h na codzienne zadania domowe, gdy ich partnerzy jedynie do 2 h. W 2019 marka nie zwalnia tempa i kontynuuje kampanię, uzupełnioną o dodatkowe działania.

04.04.2019 | przeczytano: 1146 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764