logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deli by Shell: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Dolce Wita! - Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell

Shell Polska wystartowała z kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki deli by Shell. Główna fala kampanii zaplanowana jest do końca marca, część działań będzie prowadzona przez cały rok. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kamikaze.

18.02.2020 | przeczytano: 1633 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Altavia współpracuje z Shell przy kampanii lojalnościowej

Altavia Polska wraz z Shell Polska przygotowały akcję wspierającą program lojalnościowy Shell ClubSmart. Kampania wystartowała na początku lutego, obejmie wszystkie stacje sieci Shell, których jest ok. 420.  

11.02.2019 | przeczytano: 1793 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764