logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deloitte Digital: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 96
Trendy w e-commerce w 2024 r.

Wartość polskiego rynku szacuje się na ok. 120 mld zł. I choć w 2023 r. krajowy i światowy e-commerce mierzyć musiał się z szeregiem wyzwań, ostatecznie utrzymał trend wzrostowy, który w kolejnych latach ma się utrzymywać na poziomie ok. 11 proc. rocznie. Jakie elementy będą decydować o sukcesie handlu internetowego lub jego braku w nadchodzącym roku? Na co powinien przygotować się e-commerce? Na te pytania starają się odpowiedzieć eksperci z branży.

27.12.2023 | przeczytano: 662 razy
Ewa Przyborowska objęła nowe stanowisko w Altavia.kamikaze

Agencja altavia.kamikaze utworzyła w swoich strukturach nowe stanowisko – Communication Director. Funkcję tę objęła Ewa Przyborowska, która odpowiadać będzie za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji.

28.08.2023 | przeczytano: 529 razy
Nowy szef product design i UX w Wirtualnej Polsce

1 sierpnia stanowisko head of product design w Wirtualnej Polsce Media S.A. objął Bartłomiej Kozieł. Będzie odpowiadał za pracę nad jakością UX serwisów WP, zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz współtworzył nowe produkty i usługi online.  

04.08.2023 | przeczytano: 829 razy (komentarzy: 9)
Cape Morris wzmacnia dział social media

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.

16.05.2023 | przeczytano: 774 razy

Współcześnie konsumenci są bombardowani ogromną ilością komunikatów reklamowych, a marki na różne sposoby walczą o ich uwagę. Firmom coraz trudniej jest budować przewagę konkurencyjną jedynie poprzez rozwój produktów czy usług. Jednocześnie badania potwierdzają, że decyzje zakupowe w dużej mierze opierają się na sferze emocji. Dlatego w działaniach marketingowych duży nacisk kładzie się na strategie budowania więzi z klientami. Dzięki mądremu zarządzaniu doświadczeniami konsumentów, przedsiębiorstwa mogą zdobyć zaufanie i lojalność klientów, zwiększając swoje zyski.

04.05.2023 | przeczytano: 770 razy
Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Coraz więcej firm decyduje się na oferowanie swoich produktów i usług w modelu subskrypcyjnym. W 2026 r. globalna wartość tego rynku osiągnie poziom ponad 12 mld dolarów. Na tak dużym i konkurencyjnym rynku kluczowe jest nie tylko pozyskanie klientów, ale ich utrzymanie.

25.03.2023 | przeczytano: 894 razy
Bartek Rutkowski & Bartek Włodarczyk w Saatchi & Saatchi

Nowy team seniorski Bartłomiej Rutkowski,  Senior Copywriter i Bartosz Włodarczyk, Senior Art Director wzmocnią dział kreacji prowadzony przez Michała Pawłowskiego i Michała Desowskiego.

13.10.2022 | przeczytano: 914 razy

Obawy dotyczące sfery ekonomicznej przeważają nad kwestiami zdrowotnymi czy politycznymi

01.07.2022 | przeczytano: 471 razy
Natalia Załęcka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu Eobuwie.pl w Modivo S.A.

MODIVO S.A. rozszerza kompetencje zespołu eobuwie.pl. Do kadry zarządzającej dołączyła właśnie Natalia Załęcka obejmując stanowisko dyrektorki marketingu. Odpowiedzialna będzie za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.

22.06.2022 | przeczytano: 707 razy
Polacy podejmują decyzje zakupowe, zanim wejdą do sklepu

Pandemia koronawirusa przyczyniła się do zmiany obrazu handlu detalicznego w Polsce, zwiększając jednocześnie wpływ technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków. Raport firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2021” pokazuje, że ponad dwie na trzy wizyty w sklepach odbywają się z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.

22.10.2021 | przeczytano: 850 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 96)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764