logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Denstu Aegis Network: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.

22.06.2018 | przeczytano: 860 razy
Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

W tegorocznej edycji konkursu Innovation agencje Red8 (Dentsu Aegis Network) oraz Touchideas zdobyły brąz w kategorii Innowacyjny Biznes za wykreowanie koncepcji innowacyjnego konta osobistego dla Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.

09.05.2018 | przeczytano: 685 razy

Należąca do Denstu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Provident Polska. Isobar Polska będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL oraz realizację projektów z zakresu digital.

09.12.2016 | przeczytano: 570 razy

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital.

09.03.2016 | przeczytano: 706 razy

Należąca do Denstu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Provident Polska.

19.11.2015 | przeczytano: 719 razy

Skuteczność, Innowacyjność i Kreatywność, to wartości określające misję Stowarzyszenia Komunikacji marketingowej SAR – tak jednogłośnie zadecydowali wczoraj jego członkowie podczas Walnego Zgromadzenia. Omówiono także rolę platformy przetargowej, oficjalnie przyjęto 6 nowych agencji oraz przeprowadzono wybory uzupełniające do Zarządu.

30.06.2015 | przeczytano: 1124 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764