logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 266
Rafał Wolnomiejski na czele pionu Commercial w Dentsu Aegis Network

1 kwietnia br. Rafał Wolnomiejski dołącza do Zarządu Dentsu Aegis Network Polska i obejmuje rolę szefa pionu Commercial. Zastąpi na tym stanowisku Arkadiusza Szulca.

18.03.2019 | przeczytano: 196 razy

Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.

14.03.2019 | przeczytano: 177 razy

Dzięki wygranemu przetargowi na obsługę ATL, dentsu X rozpoczyna współpracę ze skandynawskim liderem usług finansowych online – Lendo Polska.

13.03.2019 | przeczytano: 130 razy
Nowy Chief Technology Officer w Isobar Polska

Do zespołu agencji Isobar Polska dołączył Norbert Franke. Jako Chief Technology Officer będzie zarządzał  kilkudziesięcioosobowym działem technologii w Warszawie i Białymstoku.

06.03.2019 | przeczytano: 391 razy

Firmy wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo.

05.03.2019 | przeczytano: 304 razy

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.

22.02.2019 | przeczytano: 412 razy
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska

Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

19.02.2019 | przeczytano: 148 razy

W ramach współpracy Isobar Polska będzie wspierał działającą w branży beauty firmę w zakresie developmentu i utrzymania serwisów korporacyjnych należących do ponad 20 brandów zlokalizowanych na kilkunastu rynkach.

18.02.2019 | przeczytano: 126 razy
Roman Dudziński awansuje na Digital Directora

Roman Dudziński, dotychczasowy Digital Development Manager w Carat Polska, awansuje na stanowisko Digital Directora.

18.02.2019 | przeczytano: 147 razy
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.

15.02.2019 | przeczytano: 198 razy
1 2 3
Strona 1/27 (artykułów: 266)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764