logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 323
Launch ekspresów Krups Evidene One w kampanii realizowanej ze Studio Rygalik

Wystartowała kampania launchująca linię ekspresów do kawy marki KRUPS – Evidence One. Aktywności prowadzone są we współpracy ze Studio Rygalik. Za przebieg i realizację działań odpowiada agencja Cape Morris.

23.03.2020 | przeczytano: 439 razy

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym spowodowanym wirusem SARS-CoV-2, który powoduje chorobę COVID-19, wprowadziliśmy zdalny sposób pracy w zespołach Dentsu Aegis Network w Warszawie i Białymstoku.

16.03.2020 | przeczytano: 241 razy
Marka Lurpak zachęca do gotowania

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”.

13.03.2020 | przeczytano: 313 razy
Space Cat Industries wesprze w działaniach na Tiktok

Ruszyła agencja Space Cat Industries. Założyciele, Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak, planują wspierać marki, agencje i domy mediowe w zakresie realizacji działań na TikToku, współpracy z influencerami, social commerce, a także produkcji audio i video. Agencja chce skupić się na tworzeniu kampanii kierowanych do Pokolenia Z.

11.03.2020 | przeczytano: 425 razy
„Pan T.” z dwoma nagrodami Polskiej Akademii Filmowej

Polska Akademia Filmowa przyznała swoje nagrody - Orły. Film "Pan. T" za którego produkcję odpowiadał, należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dom produkcyjny Propeller Film zdobył nagrody w dwóch kategoriach.

09.03.2020 | przeczytano: 353 razy
Kampania Clinique Id realizowana przez agencje Dentsu Aegis Network Polska

4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder, Companies- Clinique.

05.03.2020 | przeczytano: 386 razy
Provident Polska i Axa świętują kampanią 1,5 mln sprzedanych ubezpieczeń

Provident Polska oraz firma ubezpieczeniowa AXA podsumowują dotychczasową współpracę, w ramach której zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta. Z tej okazji, firmy na początku marca ruszają ze wspólną kampanią wizerunkową.

04.03.2020 | przeczytano: 303 razy
Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii Acuvue Oasys with Transitions

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE.

27.02.2020 | przeczytano: 275 razy

Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)

26.02.2020 | przeczytano: 171 razy
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”

Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.

20.02.2020 | przeczytano: 411 razy (komentarzy: 18)
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 323)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764