logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Aegis Network: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 309

Od lutego br. agencja iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się kompleksową obsługą digitalową marki ALDI.

27.01.2020 | przeczytano: 158 razy

W styczniu 2020 r. dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network) rozpoczyna współpracę z międzynarodową siecią dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.

07.01.2020 | przeczytano: 98 razy

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) podjął współpracę z Firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, największego w Europie samodzielnego koncernu fotograficznego.

20.11.2019 | przeczytano: 98 razy
Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.

13.11.2019 | przeczytano: 229 razy
Provident Polska: świąteczna kampania z przebojem

Chwytająca za serce opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój w wyjątkowej, świątecznej aranżacji – tak prezentuje się świąteczna kampania firmy Provident Polska.

13.11.2019 | przeczytano: 279 razy

Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.

08.11.2019 | przeczytano: 206 razy
Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a Škody

Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspierająca wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska.

06.11.2019 | przeczytano: 170 razy

Jury MIXX Awards ogłosiło 56 nominacji w ramach tegorocznej edycji konkursu. Wśród wyróżnionych kampanii reklamowych znalazło się pięć, za których realizację odpowiadają spółki Isobar oraz Carat (Dentsu Aegis Network).

28.10.2019 | przeczytano: 102 razy
Dentsu X z kampanią „Karnawał w Wenecji w blasku Ferrero Rocher”

dentsu X (Dentsu Aegis Network Polska) przygotowuje jesienną aktywację dla marki Ferrero Rocher. Brand odpowiedzialny jest za koncept, projekt oraz organizację loterii.

24.10.2019 | przeczytano: 232 razy

Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.

22.10.2019 | przeczytano: 184 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 309)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764