logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dentsu Creative: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Damian Kitowski nominowany w konkursie Ad Wo/Man Roku 2022

Damian Kitowski, creative director w VMLY&R Poland, zawalczy o tytuł AD WO/MAN Roku w nowoutworzonej kategorii Young. W plebiscycie magazynu "Press" fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona.

24.02.2023 | przeczytano: 389 razy
Dentsu Polska i CEE z najwyższym organicznym wzrostem przychodów w regionie

Grupa dentsu opublikowała wyniki finansowe za rok 2022. Region CEE, któremu przewodzi Polska, odnotował najwyższy organiczny wzrost przychodów w regionie dentsu EMEA - na poziomie 12,5%. Dentsu Polska odnotowała wzrost organiczny na poziomie 6,1%.

15.02.2023 | przeczytano: 338 razy
Kreatura 2022: Przyznano 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne

Za nami gala wręczenia nagród 26. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Redakcja miesięcznika “Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2022 r. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne. Konkursowemu jury przewodniczyła Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. Do tegorocznej edycji zgłoszono 163 prace.

18.12.2022 | przeczytano: 555 razy
„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania Škody

Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg.

07.12.2022 | przeczytano: 309 razy

Dentsu Polska odnotowało organiczny wzrost przychodów na poziomie 27,4% w III kwartale br. To drugi najlepszy wynik w grupie dentsu w regionie EMEA (15, 4% organiczny wzrost przychodów). Z kolei cały region CEE, któremu Polska przewodzi, odnotował 24,5 % organiczny wzrost przychodów.

16.11.2022 | przeczytano: 359 razy
Paweł Cegielski Chief Technology Officer w Dentsu Creative

Paweł Cegielski objął stanowisko Chief Technology Officer w dentsu Creative (dentsu Polska), gdzie pokieruje ponad 100-osobowym zespołem. Nowy CTO ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami technologicznymi, które zdobywał pracując m.in. dla grupy reklamowej WPP oraz grupy OLX. W dentsu Creative Cegielski będzie zajmować się rozwojem strategii technologicznej, innowacji i produktów. Raportować będzie bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Operations & Delivery Officer w dentsu Creative.

25.10.2022 | przeczytano: 358 razy
Dentsu Creative z tytułem Best of Technology

Konkursy KTR i Innovation 2022 rozstrzygnięte! Dentsu Creative z 4 nagrodami na koncie.

14.10.2022 | przeczytano: 430 razy
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji – 3 nowe osoby w zespole

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.

26.09.2022 | przeczytano: 322 razy
Dentsu Creative rusza z kampanią Magnat #kolorlove

dentsu Creative (Isobar Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki MAGNAT i rusza z kampanią #kolorLove, której bohaterem jest nowa farba MAGNAT #kolorLove. Linia komunikacyjna produktu budowana jest wokół nowego hasła „Z miłości do koloru”.

12.08.2022 | przeczytano: 551 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków

Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.

30.06.2022 | przeczytano: 603 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764