logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Design Thinking: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Krzysztof Rosiński dołącza do agencji e-commerce & MarTech connected

1 Sierpnia br. Krzysztof Rosiński po 10 latach pracy w Google dołączył do agencji SalesTube (Group One) jako Managing Partner i CTO.  W nowej roli będzie odpowiedzialny za  dostarczanie nowoczesnych rozwiązań opartych na technologii, danych i chmurze oraz rozwijaniu możliwości inżynieryjnych i analitycznych agencji.  Szeroki zakres kompetencji i bogate doświadczenie Krzysztofa Rosińskiego pozwolą  na poszerzenie oferty produktowej, a także wpłyną na zwiększenie zasięgu działań operacyjnych zapewniając dalszy rozwój spółki SalesTube na rynku międzynarodowym.

03.08.2023 | przeczytano: 669 razy
Anna Putts nową dyrektorką marketingu Netflix w Europie Środkowo-Wschodniej

Netflix, wraz z otwarciem biura operacyjnego na Europę Środkowo-Wschodnią w Warszawie, wzmacnia lokalny zespół o nowych ekspertów. W połowie października do Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali Netflix. Anna Putts zastąpi na tym stanowisku Tomka Ebbiga, który odchodzi z firmy.

05.10.2022 | przeczytano: 703 razy
Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska w zarządzie Walk PR

Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska z początkiem kwietnia br. weszły do zarządu Walk PR, spółki specjalizującej się w działaniach public relations należącej do Grupy Walk. W ramach trzyosobowego zarządu, z Agnieszką Bacińską, CEO Walk PR, będą odpowiadać za rozwój spółki w obszarach Corporate PR oraz Brand PR.

07.04.2021 | przeczytano: 956 razy

W lutym br. mija pięć lat działalności 25wat – kreatywnej agencji, specjalizującej się w komunikacji marketingowej. W tym czasie jej zespół zrealizował 250 projektów dla klientów z ponad 50 branż. Miał też swój udział w powstaniu aplikacji STOP COVID ProteGo Safe. Do tego w ostatnim roku – mimo pandemicznego biznesowego rollercoastera – powiększył się aż o 88 proc.

24.02.2021 | przeczytano: 356 razy
Dobry Wzór 2020. Wyniki konkursu

Jury 27. edycji konkursu Dobry Wzór wybrało, spośród 114 finalistów, najlepsze produkty i usługi które prezentujemy na wystawie pokonkursowej i w katalogu.

04.11.2020 | przeczytano: 1241 razy
Dentsu publikuje raport działań CSR za 2019 rok

Grupa komunikacyjna Dentsu Aegis Network opublikowała raport CSR za 2019 rok. Działania grupy realizowane są w duchu social impact, czyli wywierania wpływu na najbliższe otoczenie, oraz skoncentrowane na digitalu i rozwijaniu gospodarki cyfrowej. Raport przedstawia najlepsze praktyki realizowane przez grupę w 2019 roku oraz jej cele i priorytety na 2020 rok.

17.08.2020 | przeczytano: 1009 razy
Projektanci Innowacji PFR - pierwsze warsztaty Design Thinking bez wychodzenia z domu

Google wraz z Polskim Funduszem Rozwoju po raz kolejny prezentuje jak , wykorzystując metodę Design Thinking, rozwinąć umiejętności kreatywnego myślenia oraz tworzyć nowatorskie usługi i produkty. Tegoroczna edycja programu Projektantów Innowacji PFR ze względów bezpieczeństwa w obliczu COVID-19, przeniesiona została do sieci. Oprawą wirtualnego warsztatu oraz nagłośnieniem inicjatywy zajęła się agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

30.04.2020 | przeczytano: 711 razy
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR: nowy zarząd i Kodeks Dobrych Praktyk

27 lutego 2020 roku w siedzibie ZFPR odbyło się Walne Zgromadzenie Członków ZFPR, podczas którego wybrano nowy skład Zarządu, a także zdecydowano o przyjęciu nowego Kodeksu Dobrych Praktyk ZFPR.

28.02.2020 | przeczytano: 2302 razy
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR

Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.

20.02.2020 | przeczytano: 649 razy
Kampania „Chcę dla niej lepszego świata“

Właśnie wystartowała kampania fundraisingowa „Chcę dla niej lepszego świata“, przygotowana przez Fundusz Feministyczny. Jest ona skierowana do kobiet, stworzona przez kobiety, a jej cel to pozyskiwanie środków na wspieranie kobiet, od najmłodszej do najstarszej.

23.09.2019 | przeczytano: 481 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764