logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Desperados: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37
Miłosz Jacyna na czele Havas Play

W październiku do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY. Nowa jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze: branded content, social media, influencer marketing oraz szeroko pojętej rozrywki – gier, muzyki i sportu.

02.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 471 razy
To od muzyki zależy czy polubisz reklamę

Jak wywołać w odbiorcy reklamy takie emocje, na jakich nam zależy i jakie zaskakujące efekty może dać łamanie utartych schematów? Kiedy lepiej sprawdzi się muzyczny hit, kiedy dedykowany kompozytor, a nawet... jak wycisnąć łzy z oczu motorowodniaka? Rozmawiamy z Martą Dudziewicz, music supervisorem z firmy Sirens. I na wszystko mamy dowody oraz przykłady.

06.06.2022 | Wywiady i opinie | przeczytano: 1647 razy
Desperados w nowym spocie reklamowym

Desperados startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, w której inspiruje do nieskrępowanej zabawy i bycia swoim prawdziwym, autentycznym „ja”. Nowy spot można już obejrzeć w telewizji i Internecie.

04.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 503 razy
Nowe smaki, nowa kampania Desperadosa

Desperados rozpoczyna sezon na dobrą pogodę z nowymi tropikalnymi wariantami: bezalkoholowym Desperadosem Tropical Twist 0.0%. - na dowolną porę dnia, kiedy potrzeba orzeźwienia i dobrego nastroju oraz Desperados Exotic Rum 4,5% z alkoholem, kiedy w planach jest coś więcej.

26.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 1919 razy

Dawid Szczepaniak, chief creative office w VMLY&R, walczy o tytuł AD WO/MAN Roku w kategorii Agencje reklamowe. Wśród nominowanych w 10, jubileuszowej edycji plebiscytu magazynu "Press" znalazły się największe nazwiska polskiej branży reklamowej i PR.

18.02.2022 | Konkursy | przeczytano: 1107 razy

Desperados startuje z nową odsłoną kampanii wizerunkowej, w której inspiruje do nieskrępowanej zabawy i bycia swoim prawdziwym, autentycznym „ja”. Nowy spot można już obejrzeć w telewizji i Internecie.

08.02.2022 | Z rynku | przeczytano: 661 razy

Jury 22. edycji Effie Awards przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie. Wśród 58 nagród znalazło się 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Kampanie zrealizowane przez VMLY&R otrzymały 3 srebrne i 3 brązowe statuetki.

29.10.2021 | Konkursy | przeczytano: 545 razy

Spośród zgłoszeń do 22-ej edycji konkursu Effie Awards jury wyłoniło grono nominowanych. Wśród nich znalazły się projekty zrealizowane przez VMLY&R Poland. Agencja powalczy o 6 statuetek Effie. W konkursie nagradzane są kampanie i rozwiązania marketingowe w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe.

08.10.2021 | Konkursy | przeczytano: 653 razy
Imprezowa akcja promocyjna Desperados & Żabka

Wystartowała nowa promocja piwa Desperados. Za 15 piw można odebrać bilet wstępu na kolejną kultową imprezę spod znaku tej marki. Akcja trwa do 5 października wyłącznie w sklepach Żabka i wspiera ją szeroka kampania digitalowa.

22.09.2021 | Z rynku | przeczytano: 854 razy
Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread

Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).

24.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 913 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764