logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Deweloper: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 79
Immersyjny świat kontrastów w promocji Przystanku Ursus

Milestone po raz kolejny promuje swój projekt, wychodząc poza znane w branży deweloperskiej schematy. Niedawno opublikowany przez firmę film to dynamiczna i wielowymiarowa opowieść o mieszkańcach Warszawy, którzy pragną żyć na własnych zasadach, łącząc szybkie tempo codzienności w centrum ze spokojnym rytmem własnej przystani nieco dalej. Przystanek Ursus to remedium na ich potrzeby - wygodny kompromis pomiędzy tętniącą życiem stolicą, a własnym domem z ogródkiem, w którym odnajdą upragniony spokój.

08.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 329 razy
Nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing

Wakacje to doskonały czas na poszerzenie wiedzy i pogłębienie swoich zainteresowań – na przykład w dziedzinie marketingu. Jeśli to właśnie ta tematyka jest Wam szczególnie bliska, to koniecznie sięgnijcie po nowy numer kwartalnika Deweloper&Marketing!

01.08.2024 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 304 razy
Innowacyjna kampania gdańskiego dewelopera

Rynek nieruchomości zdominowany jest przez reklamy deweloperów, które często opierają się na tych samych schematach i koncepcjach. Taka powtarzalność może powodować znużenie oraz zniechęcać potencjalnych klientów, ale przede wszystkim - niczym się nie wyróżnia. Gdański deweloper Budros postanowił zareklamować swoją inwestycję Duet Jaśkowa Dolina zlokalizowaną w Gdańsku Wrzeszczu w sposób, który dalece odbiega od utartych w branży deweloperskiej kierunków.

10.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 389 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Milestone z filmem promującym inwestycję i filozofię marki

Deweloper Milestone prezentuje film promujący jego najnowszą inwestycję w Pruszkowie, tym samym otwierając nową erę produkcji filmowych w branży deweloperskiej. Unikalna, wielowymiarowa opowieść całkowicie redefiniuje podejście do prezentacji osiedli mieszkaniowych. Koncepcja wykracza poza konwencjonalne przedstawienie budynku, a zamiast skupiać się wyłącznie na technicznych aspektach w pełni oddaje filozofię marki.

26.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 413 razy
Esperienza umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation

Agencja Esperienza Creative Technology umacnia kompetencje w zakresie AI & Marketing Automation. Za produkcję autorskich systemów, pozwalających tworzyć rozwiązania dopasowane do potrzeb marek, odpowiada Kamil Siekierzyński AI & Automation Manager. Doświadczonym zespołem specjalistów Social Media kieruje zaś Katarzyna Pietraczyk-Myśliwy.

14.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 864 razy
„W trosce o wodę” - akcja edukacyjna dla najmłodszych

Skąd się bierze woda w kranie i jak ją oszczędzać – ROBYG edukuje dzieci we współpracy z Gdańską Fundacją Wody oraz Europejskim Paktem na Rzecz Klimatu

25.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 410 razy
Zmiany w zespole Rozwoju produktu i IT „Wyborczej”

Z końcem czerwca 2023 r. nastąpiły zmiany w zespole „Wyborczej” odpowiedzialnym za rozwój produktu oraz kwestie IT. Joanna Kozieł objęła stanowisko Product and Process Improvement Director i nadal ściśle będzie współpracować z Krzysztofem Madejskim, dyrektorem obszaru IT „Wyborczej”. Z kolei koordynatorem testów w zespole Joanny Kozieł został Damian Ostrowski.

04.07.2023 | Świat mediów | przeczytano: 468 razy

BBI Development S.A. przygotowuje nowe inwestycje i powiększa swój zespół. Dołączyła do niego Anna Tuzek, która będzie odpowiadała za marketing Spółki. Już wcześniej współpracowała z grupą przez pięć lat przy takich projektach jak Złota 44 czy Centrum Marszałkowska.

30.06.2023 | Z rynku | przeczytano: 847 razy
Robyg zachęca do sprzątania plaży i dbania o wodę

Bałtyk to jedna z naszych najważniejszych atrakcji turystycznych, tymczasem w akwenie ląduje coraz więcej śmieci i zanieczyszczeń. Ma to katastrofalne skutki dla środowiska, a w konsekwencji również dla nas wszystkich. Działania są potrzebne tu i teraz, dlatego deweloper ROBYG zaplanował na 2023 rok szereg akcji, które mają na celu edukować w zakresie wody i problemów związanych z tym aspektem. Jedną z nich jest Spacer dla Bałtyku, który startuje 22 marca z okazji Dnia Ochrony Bałtyku i zachęca do pomagania przez sprzątanie okolicznych plaż przy dowolnej okazji. Każdy może wziąć w niej udział i odebrać wyjątkową nagrodę.

27.03.2023 | Z rynku | przeczytano: 404 razy
Robyg rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu

Budownictwo wywiera ogromny wpływ na nasz świat. Jednak w swojej najnowszej kampanii ROBYG udowadnia, że będąc wiernym wartościom takim jak troska, odpowiedzialność i wsparcie można prowadzić opłacalny biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Najnowszy projekt ogólnopolskiego dewelopera to przede wszystkim filmowy, niespełna 2-minutowy przekaz zawierający istotę jego działalności. Porusza tematykę budowania przestrzeni do życia z myślą o ludzkich potrzebach przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Przedsięwzięcie jest wyjątkowe, ponieważ powstało z inicjatywy pracowników, którzy w dodatku postanowili sami w nim wystąpić.

27.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 640 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 79)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764