logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Cityscreen: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
AMS otwiera sprzedaż pakietową SMART PACK

3 lutego br. dostępny będzie SMART PACK – nowa oferta pakietowa AMS. Rozwiązanie umożliwi znacznie szybsze planowanie i obsługę kampanii zasięgowych, dostarczając gotowych modułów, które w prosty sposób można łączyć.

31.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 486 razy
300 klubów fitness z Move TV w ofercie AMS

Move TV, należąca do AMS platforma Video Out-of-Home o ogólnopolskim zasięgu, obecna w największych sieciach i klubach fitness z segmentu premium, świętuje wyjątkowe osiągnięcie. Oferta sieci powiększyła się do 300 lokalizacji i gwarantuje największy zasięg geograficzny z dotarciem do wymagającej grupy celowej: osób aktywnych, pracowników korporacyjnych, o zamożnym statusie. Najnowszym klubem w portfolio Move TV jest Artis Wellness Club w warszawskim Wilanowie, ekskluzywny klub fitness klasy premium.

27.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 300 razy
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar

Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.

09.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 362 razy
Long4Lashes i AMS w kampanii Digital OOH z efektem 3D

Firma Oceanic, właściciel marki Long4Lashes, wykorzystuje synergię reklamy Digital Out-of-Home z efektem 3D w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To największa kampania z efektem 3D, łącząca formaty outdoorowe i indoorowe przy użyciu jednej kreacji.

02.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AMS z wyłącznością na nośniki cyfrowe w galeriach NEPI Rockcastle

AMS poszerza zasięg oferty Digital Indoor, stając się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w 14 galeriach należących do sieci NEPI Rockcastle. Firma wzbogaci swoje portfolio nośników digitalowych o kolejne istotne galerie handlowe, m.in. Forum Gdańsk, Solaris Opole i Aura Olsztyn, stając się dysponentem 130 powierzchni reklamowych w ramach partnerstwa z firmą iPoster.

06.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 629 razy
AMS: nowy cennik DOOH, nowy model zakupu

1 lipca br. AMS wprowadza zaktualizowany cennik oferty Digital OOH, w którym model zakupu oparty jest na kontaktach (CPM). Obejmie on nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH. Tym samym standard obowiązujący od 5 lat w segmencie klasycznego OOH, w którym koszt formatu reklamowego uzależniony jest od dziennej liczby generowanych kontaktów, będzie rozszerzony o kolejne nośniki AMS.

01.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 636 razy
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo

Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.

21.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 342 razy
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor

W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.

24.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 594 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Elastyczny czas emisji spotów Digital OOH w AMS

08.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 465 razy
Digital Cityscreen z formatem video i efektem 3D w AMS

W kwietniu br. AMS wprowadził nowy format reklamowy na nośnikach Digital Cityscreen. Umożliwia on osiągnięcie efektu 3D w spotach reklamowych. To pierwszy format w ofercie AMS, który daje możliwość prezentowania video w mieście i pozwala na prowadzenie spójnej komunikacji reklamowej na nośnikach Digital OOH, online oraz w telewizji. Digital Cityscreen to zaawansowany technicznie format reklamy 8m2 i 18m2, dostępny w trzech aglomeracjach: warszawskiej, wrocławskiej i poznańskiej.

08.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 495 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764