logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Marketing: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 184
Konferencja SEO Vibes Summit'25 w Zakopanem

Digital marketing, biznes oraz SEO i AI – to trzy ścieżki tematyczne, które będą realizowane podczas zbliżającej się edycji Konferencji SEO Vibes Summit'25 organizowanej przez WhitePress. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-31 maja i ponownie zawita na Podhale, tym razem do Zakopanego. Program konferencji obejmuje prelekcje, praktyczne workshopy oraz mastermindy prowadzone przez najlepszych polskich i zagranicznych ekspertów. Sprzedaż biletów na SEO Vibes Summit'25 właśnie ruszyła – do końca grudnia trwa promocja early bird.

29.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 240 razy
Zmiany w agencji digitalowej Beeffective

Kaja Chmielewska, Adrianna Sowińska, Konrad Dydziński, Klaudia Chmielewska, Łukasz Kiersznikiewicz na nowych stanowiskach.

20.11.2024 | Personalia | przeczytano: 478 razy
VI Digital Marketing - konferencja

Żyjemy w czasach, gdy cyfrowy świat zmienia się w zawrotnym tempie. Aby skutecznie działać na rynku, firmy muszą być na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami. Konferencja "Digital Marketing" to wydarzenie, które pomoże Ci zrozumieć te zmiany i wykorzystać je na swoją korzyść. Wydarzenie jest organizowane przez Puls Biznesu, a IAB Polska objął nad nim patronat honorowy. 19 listopada w Warszawie odbędzie się już 6. edycja konferencji “Digital Marketing”. To wyjątkowa okazja, aby spotkać się z czołowymi ekspertami branży i wymienić doświadczenia z innymi profesjonalistami.

06.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 535 razy
Konferencja DIMAQ Day 2024 – już za kilka dni

Jakie trendy będą kształtować współczesny digital marketing w najbliższych latach, jak zmieniają się potrzeby odbiorców w rzeczywistości cyfrowej, jak dostosować działania do wymogów cyberbezpieczeństwa? Unikalna wiedza ekspercka, praktyczne porady i cenne kontakty biznesowe – to wszystko już 8, 9 i 10 października w czasie wyjątkowej konferencji DIMAQ Day organizowanej przez IAB Polska w trzech lokalizacjach: Katowice, Wrocław i Poznań. To już ostatni moment, aby zdobyć bilet.

01.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 463 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Beeffective od roku wspiera Grupę Żabka na Linkedin

Agencja digitalowa Beeffective współpracuje z Żabką w zakresie działań B2B, budując świadomość marki w mediach społecznościowych i zaangażowanie odbiorców na platformie LinkedIn. Po roku współpracy, społeczność zgromadzona wokół profilu marki urosła do 60 tys. obserwujących.

24.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 339 razy

W czwartek 26.09 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla działów PR i marketingu”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.

22.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 263 razy
Performance Media zmienia się w Performance Group

Agencja Performance Media, po ponad 20 latach doświadczeń w rozwoju działań efektywnościowych dla marketerów, wchodzi w nowy etap swojego rozwoju - z nową nazwą, nową identyfikacją wizualną i rozszerzonym portfolio produktów i usług. Od tej pory działać będzie pod nazwą Performance Group i w nowych strukturach, w których kluczowe kompetencje zostały skoncentrowane w 3 dywizjach: mediowej, kreatywnej i analityczno-danowej. Zatrudniająca blisko 200 osób Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.

06.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 592 razy

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 280 razy

Temat ESG to stosunkowo nowa sprawa w przestrzeni publicznej. W sferze biznesowej już mniej, ale ciągle to nowość dla wielu. W ostatnich latach ESG (Environmental, Social, and Governance) stało się kluczowym elementem strategii biznesowych na całym świecie, w tym również w Polsce. Firmy, które wdrażają zasady ESG, zyskują na wiarygodności, przyciągają inwestorów i budują pozytywny wizerunek, a to przydaje się nie tylko w budowaniu autorytetu marki, ale również w budowaniu wizerunku dobrego pracodawcy.

26.07.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 1071 razy

W środę 24.07 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów w praktyce”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.

20.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 267 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 184)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764