logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Diosminex: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Hand Made z produkcją dla Diosminex Max

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała najnowszą kampanię dla leku Diosminex Max z portfolio Bausch.

11.04.2024 | przeczytano: 228 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Starcom wygrywa przetarg mediowy Bausch Health i Bausch & Lomb

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, kontynuuje wieloletnią współpracę z Bausch Health Poland i Bausch & Lomb Poland. Do zadań Starcomu należy strategiczne doradztwo, planowanie i zakup mediów. Umowa została podpisana na 2 lata.

24.01.2024 | przeczytano: 386 razy
38PR & Content Communication z marką Tasectan oswoją biegunkę

Do portfolio 38PR & Content Communication dołączyła kolejna marka farmaceutyczna z grupy Valeant Pharma Poland – Tasectan. Agencja odpowiada za kompleksowe działania contentowe dla marki, tj. działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe. Od lipca realizuje kampanię biegunK, która ma na celu oswoić temat biegunki.

05.07.2018 | przeczytano: 1195 razy
Edyta Herbuś z mamą w kampanii „Nic Nie Zatrzyma Mnie”

Edyta Herbuś wraz z mamą Anną rozpoczęły współpracę przy projekcie „Nic Nie Zatrzyma Mnie”. Kampania podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), czyli schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. W ramach skierowanej do Polek akcji, tancerka i jej mama zostały bohaterkami filmów wideo z lekcjami kroków tanecznych. W ten sposób wspólnie inspirują i udowadniają, że ruch jest zdrowy dla nóg, a łączący pokolenia taniec to świetna forma aktywnego spędzania czasu – także dla dojrzałych kobiet.

28.05.2018 | przeczytano: 630 razy
„Nic nie zatrzyma mnie” – nowa kampania contentowa marki Diosminex

W maju wystartowała kampania „Nic Nie Zatrzyma Mnie”, której organizatorem jest marka Diosminex. Projekt podejmuje tematykę przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), czyli schorzenia, które dotyka nawet co drugą kobietę w naszym kraju. W kampanię zaangażowała się m.in. Edyta Herbuś ze swoją mamą, czego efektem są 4 lekcje tańca w formie wideo. W ramach skierowanej do kobiet akcji powstała dedykowana strona internetowa i profil na Facebooku. Dodatkowym elementem działań jest promocja konsumencka zorganizowana wspólnie z marką Gatta. Za koncepcję i realizację działań komunikacyjno-promocyjnych odpowiada agencja 38PR & Content Communication.

17.05.2018 | przeczytano: 676 razy
38PR & Content Communication dla 4Flex, Diosminex, Maxibiotic, Sachol

38PR & Content Communication rozpoczyna działania na rzecz marek 4Flex, Diosminex, Maxibiotic i Sachol należących do Valeant Pharma Poland. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie kampanii contentowych dla marek, obejmujących: działania strategiczne, produkcję video, product placement, działania PR i ePR, influencer marketing oraz media społecznościowe.

15.05.2018 | przeczytano: 962 razy
Gatta & Diosminex – dla kobiet, których nic nie zatrzyma

Tej wiosny marki Diosminex i Gatta, które doskonale rozumieją kobiety i troszczą się o nie, łączą swoje siły. Ich wspólnym celem jest to, aby zadbać o piękne i zdrowe nogi Polek. Działania dedykowane są problemowi przewlekłej niewydolności żylnej (PNŻ), która, pod postacią opuchniętych, ciężkich nóg, skurczy łydek, pajączków czy żylaków, dotyczy nawet co drugiej kobiety. W tym celu partnerzy zaplanowali promocję, w ramach której do każdej zakupionej pary rajstop funkcyjnych Gatta RELAX MEDICA zostanie dodany żel Diosminex szybka ulga dla nóg. Akcja potrwa od 7 maja do 30 czerwca lub do wyczerpania zapasów, a działania będą prowadzone w 120 salonach stacjonarnych marki Gatta.

07.05.2018 | przeczytano: 808 razy
„Zawsze lekkim krokiem” – Schulz i Diosminex w musicalowym stylu

Wystartowała kampania reklamowa leku Diosminex, wykorzystująca trend femvertisingu. Spot realizowany w musicalowym stylu wyróżnia markę w kategorii. Za realizację odpowiada agencja Schulz brand friendly.

17.05.2017 | przeczytano: 2711 razy

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (obie z grupy NuOrder) wygrały przetarg na kompleksową obsługę interaktywną i Social Media marek należących do koncernu farmaceutycznego Valeant Polska.

24.06.2014 | przeczytano: 662 razy

Film Polska Shots będzie specjalizować się w spotach TV. Firma została wyodrębniona za struktur Film Polska Productions – założonego w 2008 r. największego krakowskiego domu produkcyjnego zajmującego się do tej pory filmami fabularnymi i dokumentalnymi głównie na rynki zagraniczne.

13.07.2011 | przeczytano: 2036 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764