logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Direct Publishing Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko dołącza do Kamikaze

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko wzmacnia zespół agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Account Manager. Do  Kamikaze przechodzi z agencji Plej.

27.09.2021 | przeczytano: 619 razy
Katarzyna Bałdo-Bożek w zespole key account executive Grupy ZPR

14 kwietnia Katarzyna Bałdo-Bożek rozpoczęła pracę na stanowisku key account executive w dziale reklamy TV w IDMnet SA (Grupa ZPR Media).

20.04.2016 | przeczytano: 815 razy
Direct Publishing Group dla spółek Grupy PKP

Firma Direct Publishing Group podpisała umowy ze spółkami Grupy PKP na wydawanie trzech cyklicznych publikacji wewnętrznych: na zlecenie PKP S.A. Gazety „Twoja Kolej!” (dla pracowników 8 spółek Grupy), dwóch magazynów dedykowanych pracownikom Spółek PKP Cargo S.A. oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

21.11.2014 | przeczytano: 635 razy
Tomasz Chwinda dyrektorem artystycznym w Valkea Media

Do zespołu Valkea Media dołączył Tomasz Chwinda, obejmując stanowisko Dyrektora Artystycznego. Tomasz jest odpowiedzialny za nadzór artystyczny nad publikacjami grupy Warsaw Business Journal oraz tworzy strategie kreatywne i artystyczne dla nowych projektów Custom Publishing.

07.05.2014 | przeczytano: 617 razy
DPG dla sieci aptek Dbam o Zdrowie

Właśnie ukazało się pierwsze wydanie magazynu „Lider Zdrowia”, wydawanego przez Direct Publishing Group SA dla sieci aptek Dbam o Zdrowie.

23.08.2013 | przeczytano: 1535 razy
Jakub Bauman nowym dyrektorem kreatywnym DPG

Jakub Bauman objął funkcję Dyrektora Kreatywnego w wydawnictwie custom  content – Direct Publishing Group. Odpowiada za projekty magazynów i aplikacji internetowych dedykowanych platformom mobilnym.

31.01.2013 | przeczytano: 1018 razy

Mercedes-Benz Polska w 2013 roku przedłuża umowę z Direct Publishing Group na realizację polskiej edycji „Mercedes-Benz magazyn”. DPG odpowiada za skład magazynu, jego redakcję oraz sprzedaż reklam. Grudniowy numer magazynu miał największą jak dotąd objętość – 132 strony – i został zamknięty z rekordowym wynikiem reklamowym. Kolejna edycja trafi do czytelników w marcu.

25.01.2013 | przeczytano: 956 razy

Anna Ziemkiewicz została nowym Dyrektorem Biura Reklamy w wydawnictwie Direct Publishing Group. Zajmie się reorganizacją działu sprzedaży, a także rozbudową portfolio produktów.

07.01.2013 | przeczytano: 720 razy
„Sztuki Dekoracji” - kolejne wydanie magazynu dla OBI

Właśnie ukazał się nowy numer magazynu „Sztuka Dekoracji”. Za szatę graficzną i kontent odpowiada Direct Publishing Group SA.

25.07.2012 | przeczytano: 3237 razy
Nowy, odmieniony „Magazyn Olimpijski”

Właśnie ukazał się nowy numer „ Magazynu Olimpijskiego”, którego wydawcą jest Polski Komitet Olimpijski. Za nową szatę graficzną i kontent magazynu odpowiada Direct Publishing Group SA.

14.06.2012 | przeczytano: 2015 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764