logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Discord: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności.

11.02.2024 | przeczytano: 433 razy
Agencja Gong uruchamia Pirx AI

Rozwój sztucznej inteligencji w obszarze marketingu zupełnie zmienił to, jak obecnie wygląda praca zespołów kreatywnych. Stawiając na rozwój w dziedzinie sztucznej inteligencji, agencja GONG (Group One) stworzyła autorską platformę PIRX AI. Narzędzie łączy możliwości analizowania dużych zbiorów danych z siłą generatywnej sztucznej inteligencji, wspierając procesy analityczne, strategiczne i kreatywne.

18.01.2024 | przeczytano: 334 razy
European Newspaper Award: 11 wyróżnień dla Gazety Wyborczej

W 25. edycji najważniejszego europejskiego konkursu designu prasy, “Gazeta Wyborcza” otrzymała wyróżnienia w aż siedmiu kategoriach. 

15.12.2023 | przeczytano: 405 razy
Gaming z nietrafionym marketingiem

Jedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować – wynika z najnowszego badania FRENZY zrealizowanego przy współpracy z Kantar Polska. Co trzecia osoba kupiła produkt lub usługę promowaną w trakcie wydarzenia gamingowego transmitowanego online, jednak 1 na 4 badanych czuje się przez marki niezrozumiane i nastawia się do nich negatywnie. Jakie działania skłaniają graczy do wejścia w interakcję z marką i co firmy robią na tym polu nie tak?

13.12.2023 | przeczytano: 590 razy
Youtuber promuje polskie zabytki ze świata w grze Minecraft

Zabytkowe budynki stworzone przez Polaków w różnych częściach świata są odtwarzane na serwerze w Minecrafcie przez Instytut Polonika. W ramach jego promocji zorganizowano m.in. konkurs, w którym do wygrania jest wspólna rozgrywka z influencerem gamingowym – Mikołajem „Żelaznym” Cieślakiem. Rozwijany jest także serwer na Discordzie, gdzie są organizowane dodatkowe aktywności. Działania promocyjne są realizowane wraz z agencją gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube).

11.12.2023 | przeczytano: 505 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Black Week to najgorętszy zakupowy czas w roku, któremu tradycyjnie towarzyszą najlepsze okazje. W tym roku, tuż przed tym okresem Gazeta.pl uruchomiła serwis Supermocje.pl – przewodnik po świecie wyprzedaży, promocji i zniżek. Po raz kolejny także użytkowniczki i użytkownicy serwisów marketplace Avanti24.pl oraz odświeżonych Czterykaty.pl będą mogli skorzystać z najlepszych rabatów, przygotowanych specjalnie z okazji Black Week przez topowe marki z branży mody, urody i urządzania wnętrz.  

20.11.2023 | przeczytano: 392 razy
Durex w świecie gamingu: sekspozytywne poradnictwo na Discordzie

Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.

02.02.2023 | przeczytano: 1543 razy

Philips we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) uruchomił w Polsce nowy kanał komunikacji dla marki Philips OneBlade. Serwer Discord pod nazwą „Philips OneBlade | Shave & Play” stanowi element kolejnych działań skierowanych do społeczności graczy. Marka jest aktywna w tym segmencie od 2019 roku.

20.01.2023 | przeczytano: 505 razy
„Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” Motorola przedstawia kolejne historie

Otwórz się na nowe, zmień schematy, nie oceniaj, poznaj i nie zamykaj się na to co inne. Bohaterami drugiej odsłony kampanii „Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor” zainicjowanej przez Motorola zostali Natalia Nykiel i Young Multi. Nieszablonowi, barwni artyści, którzy poruszają tłumy fanów swoją twórczością wymykają się standardowym definicjom, inspirują.

14.11.2022 | przeczytano: 638 razy

Agencja kreatywna More Bananas świętuje 6. urodziny. Tradycyjnie, ich najważniejszym przesłaniem będzie dzielenie się wiedzą. Strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu to, w największym skrócie, tematy przewodnie tegorocznej konferencji urodzinowej, która odbędzie się w dniach 25-26 maja.

05.05.2022 | przeczytano: 339 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764