logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Discovery Life: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
„Bez Tabu” - nowy cykl Agaty Młynarskiej w Discovery Life

Czy wiesz, że polskie dzieci tyją najszybciej w Europie? Jak wyleczyć się z uzależnienia od gier komputerowych? Ile procent ludzi w naszym kraju decyduje się na randki w sieci i dlaczego? Jakie są najnowocześniejsze metody leczenia raka piersi?Agata Młynarska poprowadzi nowy cykl dokumentów, które będą skupiały się na ważnych i bieżących tematach społecznych.

30.08.2019 | przeczytano: 169 razy
Kanał Discovery Life w nowej odsłonie

Już 22 sierpnia kanał Discovery Life zadebiutuje w odświeżonej formule! Stacja postawi na szeroko pojętą tematykę zdrowotną. Ambasadorkami Discovery Life zostały Ewa Drzyzga oraz Agata Młynarska.

09.08.2019 | przeczytano: 167 razy

Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.

24.06.2019 | przeczytano: 215 razy
Akuku! Owocuje zaskoczeniem w majowej kampanii reklamowej

Mniej cukrów! Więcej soku! to postulaty głoszone przez brand hero marki, sympatycznego żelka Akuka, w 15-sekundowym spocie reklamowym, emitowanym w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN oraz w kanałach z pakietów tematycznych Polsatu i TVN (m.in. Discovery Life, Food Network czy BBC Lifestyle). Kampania o charakterze wizerunkowym i produktowym jest realizowana pod hasłem „Akuku! Owocuje zaskoczeniem!”. Podkreśla radosny, zabawowy charakter marki, bazując na postaci jej bohatera.

14.05.2019 | przeczytano: 123 razy
Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!

Żelki Akuku! doskonale wpisują się w kontekst rodzinnego relaksu. Realizowane działania mają na celu budowanie wizerunku marki, jako przekąski dającej dużo radości, smaku i gwarantującej doskonałą zabawę.

02.04.2019 | przeczytano: 136 razy
Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.

10.01.2019 | przeczytano: 276 razy
Marki Keter i Curver z kampanią telewizyjną i działaniami PR

Firma Curver Poland ruszyła z czteromiesięczną kampanią wizerunkowo – reklamową, której celem jest promocja mebli i akcesoriów ogrodowych marki Keter, Allibert, Curver oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku.

20.04.2018 | przeczytano: 309 razy

Od 7 do 30 kwietnia br. w ramach okna otwartego wszyscy abonenci Multimedia Polska otrzymają bezpłatny dostęp do Discovery Channel HD. To doskonała okazja do poznania ramówki kanału, w tym nowej lokalnej produkcji Discovery Channel – „Biznes na kółkach”, która ukazuje kulisy food truckowego biznesu w Polsce.

07.04.2017 | przeczytano: 261 razy
Życie nabiera barw w telewizyjnej kampanii Beckers

Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

07.06.2016 | przeczytano: 885 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764