logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Discovery Polska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 64
Uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds

IAA Polska zakończyło kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów.

31.10.2023 | przeczytano: 608 razy
Marketing Masterminds IAA Polska twórcami gry o mechanizmach działania reklamy

 „Misja Kapibara” to gra edukacyjna w unikalnej formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Rozwiązując zagadkę kryminalną, dzieci mają szansę zrozumieć mechanizmy i technologie wykorzystywane w komunikacji reklamowej.

23.10.2023 | przeczytano: 554 razy

Sławomir Kurek pełni obowiązki dyrektora Biura Dystrybucji. Od kwietnia 2020 roku zajmował stanowisko zastępcy dyrektora ds. Kanałów Dystrybucji w tej jednostce, odpowiadał m.in. za dystrybucję programów i powiązanych z ofertą programową usług TVP do operatorów telewizji płatnej, w naziemnej telewizji cyfrowej, satelitarnej oraz w serwisach internetowych (OTT) w kraju i zagranicą.

07.08.2023 | przeczytano: 543 razy

Do 21 czerwca 2023 r. trwać będzie zbieranie nominacji do II edycji Marketing Masterminds – pierwszego programu liderskiego zbudowanego wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branżowych.

01.06.2023 | przeczytano: 407 razy
Jan Mróz nowym dyrektorem Pionu Komunikacji i Public Affairs TVN Grupa Discovery

Od 1 lutego do zespołu zarządzającego TVN Grupa Discovery Polska dołączy Jan Mróz. Obejmie funkcję dyrektora Pionu Komunikacji i Public Affairs. W przeszłości był już związany z TVN – w latach 2007-2012 pracował jako reporter TVN24.

28.01.2022 | przeczytano: 829 razy
Telewizja TVN Turbo 12 grudnia obchodzi osiemnaste urodziny

To pierwszy polski kanał stworzony z myślą o męskiej części widowni, który od wielu lat jest liderem rynku telewizyjnego. Siłą napędową TVN Turbo są motoryzacja, własne, lokalne produkcje i eksperci pasjonaci. Świętowanie zaczynamy już 4 grudnia na Rajdzie Barbórka.

10.12.2021 | przeczytano: 810 razy
Netia reklamuje mistrzowskie oferty

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii”. Natomiast 1 września ruszy kampania OOH (out of home), promująca oferty m.in. światłowodu do 1 Gb/s, stworzone z myślą o osobach, które nie mieszkają długo w jednym miejscu.

23.08.2021 | przeczytano: 1368 razy
Ruszyła druga odsłona kampanii TVN24

„Twoim prawem jest wiedzieć” to hasło drugiej odsłony kampanii z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych, i aktualnych informacji o tym co dzieje się w kraju i na świecie. Od 20 lat misją stacji jest bezkompromisowe docieranie do prawdy i pokazywanie rzeczywistości w pełnym świetle i wszystkich jej odcieniach. Kampania wystartowała 16 sierpnia i pojawiła się na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie.

20.08.2021 | przeczytano: 308 razy
„Lex TVN” może zaszkodzić polskiej polityce zagranicznej

Sejm już w środę może się zająć projektem ustawy określanej jako „Lex TVN”, zgodnie z którą media w Polsce nie będą mogły należeć do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Komentatorzy oceniają, że projekt nowych przepisów, wymierzonych w TVN i amerykański koncern medialny Discovery, będzie mieć wpływ na politykę zagraniczną i odbije się na relacjach Polski z USA. Będzie też jasnym sygnałem ostrzegawczym dla innych zagranicznych inwestorów, którzy chcieliby inwestować kapitał na polskim rynku. – Wrzucanie Stanów Zjednoczonych do tej samej kategorii co Chiny, Turcja czy Rosja wydaje się krokiem niemądrym – podkreśla medioznawca, prof. Tadeusz Kowalski.

26.07.2021 | przeczytano: 942 razy

24 czerwca 2021 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na Prezesa zarządu, a Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej Rady Reklamy. W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.

02.07.2021 | przeczytano: 312 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 64)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764