logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Disney : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84
Rynek reklamy wzrósł po trzech kwartałach 2023

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszych trzech kwartałach 2023 roku blisko 8,3 mld zł i była wyższa o 7,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, w outdoorze, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w magazynach.

25.11.2023 | przeczytano: 1142 razy

Aplikacja Onet Audio wzbogaciła się o podcasty Disney100. Disney100 to seria podcastów przygotowanych na 100-lecie Disneya w Polsce. Gospodarzem podcastów jest Kamil Bałuk, dziennikarz, reporter i autor książek non fiction, a jego gośćmi są ludzie, których prywatne i zawodowe losy splotły się z Disneyem w rozmaitych okolicznościach, często z niezwykłym skutkiem. Odcinki będą transmitowane co tydzień, do 16 października.

24.07.2023 | przeczytano: 505 razy
„Między nami żywiołami” - wspólna kampania Novotel, Disney i Pixar

Z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” Novotel we współpracy z wytwórniami Disney i Pixar realizują kampanię, która potrwa przez całe lato. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.

14.07.2023 | przeczytano: 881 razy
Justyna Rusiniak dołącza do Initiative

Justyna Rusiniak dołączyła do zespołu agencji mediowej Initiative (Mediabrands) i objęła stanowisko Account Directora. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem obsługującym Carlsberg. Będzie też zaangażowana w wewnętrzne projekty skoncentrowane na dalszym umacnianiu digitalowych kompetencji zespołu.

14.04.2023 | przeczytano: 645 razy
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl

Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest odpowiedzialna za pomysł i realizację projektu we współpracy z influencerami oraz wsparcie w zakresie przygotowania kreacji. Za kampanie programmatic, paid social oraz działania afiliacyjne odpowiada agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube (Group One).

23.03.2023 | przeczytano: 611 razy
„The Multiverse Awaits – Coca‑Cola and Marvel” – kampania Coca‑Cola

Od początku roku Coca‑Cola, wraz The Walt Disney Company, prowadzi w Polsce kampanię "The Multiverse Awaits – Coca‑Cola and Marvel".

10.03.2023 | przeczytano: 612 razy
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 2034 razy
Piotr Krzysztofik przechodzi z Goodylabs do Kamikaze

Piotr Krzysztofik rozpoczyna pracę w agencji Kamikaze. Przechodzi do niej bezpośrednio z agencji Goodylabs (do niedawna - Imagine), gdzie przez ostatnie 4 lata pracował jako Creative Group Head. W Kamikaze obejmuje stanowisko Art Directora.

17.10.2022 | przeczytano: 427 razy
Marta Tyszer partnerem zarządzającym PR Calling

Marta Tyszer objęła funkcję Managing Partnera w PR Calling i dołączyła do zarządu agencji, założonej i prowadzonej od 2014 r. przez Katarzynę Dworzyńską, Head of Business. Marta Tyszer jest odpowiedzialna za realizację strategii biznesowej firmy, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem managerów oraz nadzorowanie najważniejszych projektów i wewnętrznych procesów agencyjnych.

11.10.2022 | przeczytano: 645 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

07.10.2022 | przeczytano: 1070 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764