logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Do Rzeczy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 148

W 2022 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 4,4 mln zł. Zysk brutto w wysokości 5,7 mln zł wynikał z osiągniętego zysku w wysokości 3,8 mln zł z działalności operacyjnej oraz 1,9 mln zł z działalności finansowej. To kolejny dobry rok w historii Grupy.

28.04.2023 | przeczytano: 317 razy
Gazeta Wyborcza najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), na czele najbardziej opiniotwórczych mediów ze wzrostem aż o siedem oczek względem poprzedniego miesiąca stanął dziennik Gazeta Wyborcza, do którego informacji inne redakcje w kraju odwoływały się w marcu ponad 2,5 tys. razy. Pozycję dalej utrzymała się stacja RMF FM, na którą polskie media powoływały się blisko 2,3 tys. razy. Podium zamyka portal Onet z wynikiem 2,2 tys. cytowań. Z kolei najwyższy awans w rankingu głównym odnotowało radio TOK FM.

25.04.2023 | przeczytano: 330 razy
RMF FM ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Na szczycie najbardziej opiniotwórczych mediów już drugi miesiąc z rzędu utrzymuje się RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), stacja w lutym 2023 roku odnotowała ponad 1,7 tys. cytowań w polskich mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą ponad 1,6 tys. odwołań w innych tytułach, a trzecią pozycję zajmuje Rzeczpospolita, którą w lutym cytowano blisko 1,5 tys. razy.

30.03.2023 | przeczytano: 420 razy
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce jest stacja RMF FM, na którą powoływano się w styczniu 2,3 tys. razy. Na drugim miejscu, z awansem aż o trzy pozycje znalazło się z kolei Radio Zet – do informacji rozgłośni odwoływano się w styczniu zaledwie 11. razy mniej. Podium zamyka dziennik Rzeczpospolita. Badanie od nowego roku zostało rozszerzone o ranking mediów o tematyce zdrowotnej, którego liderem jest Rynek Zdrowia.

23.02.2023 | przeczytano: 708 razy
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium grudnia. Na podium RMF FM i Onet

Na pozycję lidera najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce powraca Wirtualna Polska. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), w grudniu na informacje portalu inne redakcje powoływały się ponad 2,3 tys. razy. Na drugim miejscu znalazła się stacja RMF FM z liczbą ponad 2,2 tys. odwołań w innych tytułach, a podium zamyka Onet, który w ubiegłym miesiącu cytowano 2 tys. razy.

09.02.2023 | przeczytano: 581 razy (komentarzy: 2)
RMF FM z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju

Listopadowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera RMF FM. Według Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) na stację inni dziennikarze w kraju powoływali się 2,4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła Rzeczpospolita z wynikiem ponad 1,9 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Wirtualna Polska liczbą 1,8 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o osiemnaście oczek odnotowała zaś stacja telewizyjna — TVP Sport.

20.12.2022 | przeczytano: 534 razy

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.

29.11.2022 | przeczytano: 270 razy

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media w I półroczu 2022 r. wyniosły ponad 21 mln zł i są o 68% wyższe od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Skonsolidowana EBITDA Grupy w I półroczu br. wyniosła 2,6 mln zł.

26.09.2022 | przeczytano: 201 razy
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów

Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście oczek odnotowała zaś rozgłośnia radiowa — Polskie Radio 24.

12.08.2022 | przeczytano: 654 razy
Do Rzeczy liderem portali konserwatywnych

Według wyników badania Mediapanel Gemius za czerwiec 2022 roku, portal DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 3,8 mln realnych użytkowników, to o blisko 452 tys. więcej niż w maju tego roku. Po raz pierwszy wyprzedziliśmy portal tvp.info, który odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników (o 1,26 mln mniej niż DoRzeczy.pl). Na kolejnych miejscach znalazły się wpolityce.pl (1,47 mln użytkowników), niezalezna.pl (0,74 mln użytkowników) i tvrepublika.pl (0,29 mln użytkowników). DoRzeczy.pl zanotowało też największą liczbę wizyt, która wyniosła w czerwcu 16,78 mln.

11.07.2022 | przeczytano: 328 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 148)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764