logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DoRzeczy.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media w I półroczu 2022 r. wyniosły ponad 21 mln zł i są o 68% wyższe od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Skonsolidowana EBITDA Grupy w I półroczu br. wyniosła 2,6 mln zł.

26.09.2022 | przeczytano: 265 razy
Do Rzeczy liderem portali konserwatywnych

Według wyników badania Mediapanel Gemius za czerwiec 2022 roku, portal DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 3,8 mln realnych użytkowników, to o blisko 452 tys. więcej niż w maju tego roku. Po raz pierwszy wyprzedziliśmy portal tvp.info, który odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników (o 1,26 mln mniej niż DoRzeczy.pl). Na kolejnych miejscach znalazły się wpolityce.pl (1,47 mln użytkowników), niezalezna.pl (0,74 mln użytkowników) i tvrepublika.pl (0,29 mln użytkowników). DoRzeczy.pl zanotowało też największą liczbę wizyt, która wyniosła w czerwcu 16,78 mln.

11.07.2022 | przeczytano: 413 razy

Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2020 r. 10,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów. Skonsolidowana EBITDA wyniosła 0,04 mln zł i była większa o 1 mln zł w stosunku do I kwartału ubiegłego roku. Jednocześnie Grupa zredukowała stratę netto o 1,2 mln zł do -0,1 mln zł.

22.05.2020 | przeczytano: 761 razy

Grupa PMPG Polskie Media odnotowała 49,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów w 2019 roku. Bez uwzględniania wpływu odpisów, EBITDA osiągnęła poziom 1,1 mln zł, a zysk netto 0,5 mln zł. W roku 2019 Grupa skupiła się na rozwoju serwisów internetowych i usprawnianiu organizacji Grupy.

08.05.2020 | przeczytano: 317 razy
PMPG Polskie Media wśród największych grup internetowych

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.

17.04.2020 | przeczytano: 588 razy

Grupa PMPG Polskie Media  osiągnęła w III kwartale  2019 roku 13,3 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i usług.  Były one o 20% wyższe od wypracowanych w tym samym kwartale ubiegłego roku, kiedy odnotowano przychody na poziomie 11,1 mln zł.  Zysk w III kwartale wyniósł 1,8 mln zł.

25.11.2019 | przeczytano: 355 razy

Po dwóch kwartałach 2019 r. skonsolidowane przychody gotówkowe Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. wyniosły 21,365 mln zł i były nieznacznie wyższe od przychodów zrealizowanych w pierwszym półroczu roku ubiegłego w wysokości 21,357 mln zł.

23.09.2019 | przeczytano: 256 razy

Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2019 r. 12,15 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów wobec 11,44 mln zł osiągniętych w pierwszym kwartale 2018 r. To o ponad 6% więcej niż w analogicznym okresie 2018 roku. Wzrost przychodów wynikał przede wszystkim z realizacji przez PMPG Polskie Media S.A. usług pośrednictwa sprzedaży na rzecz podmiotów spoza Grupy Kapitałowej, a także z uzyskania wyższych przychodów reklamowych na działalności tygodnika „Do Rzeczy”.

27.05.2019 | przeczytano: 257 razy

Grupa PMPG Polskie Media odnotowała 50,4 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów w 2018 roku. Zysk netto wyniósł 2,9 mln zł. Z kolei EBITDA osiągnęła poziom 3,3 mln zł. Pozytywny wynik finansowy jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii transformacji marek Grupy PMPG („Wprost” i „Do Rzeczy”) z papieru do Internetu oraz wprowadzania do portfolio nowych produktów i usług.

29.04.2019 | przeczytano: 570 razy

Grupa PMPG odnotowała po trzech kwartałach 2018 roku 34 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów przy 4,8 mln zł zysku operacyjnego i wyniku EBITDA na poziomie 5,1 mln zł. Z kolei, zysk netto wyniósł 4,66 mln zł w porównaniu do 3,33 mln zł w analogicznym okresie 2017 r.

26.11.2018 | przeczytano: 430 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764