logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobro: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 93
Agnieszka Dobrołowicz awansuje w strukturach studia animacji Human Ark

Agnieszka Dobrołowicz obejmuje stanowisko Head of Production w studiu animacji Human Ark, będzie odpowiedzialna za nadzór nad wszystkimi projektami reklamowymi studia. Do jej zadań będzie również należało prowadzenie wybranych projektów filmowych.

29.03.2019 | przeczytano: 149 razy
Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One oraz poszczególnych spółek: Change Serviceplan, Labcon, Media Ready, Mediaplus, RL Media, SalesTube oraz Value Media.

04.02.2019 | przeczytano: 248 razy
„Para polityczna” – nowy program wideo na Wyborcza.pl

Dzisiaj – w czwartek, 13 grudnia br. w serwisie Wyborcza.pl ruszył nowy cykl wideo „Para polityczna”, w którym omawiane będą najnowsze wydarzenia z kraju i ze świata. Odcinki, prowadzone przez Romana Imielskiego, emitowane będą na żywo na Wyborcza.pl i na profilu „Gazety Wyborczej” na Facebooku w czwartki o godz. 11:00.

14.12.2018 | przeczytano: 202 razy
Smartfony Samsung z #Funkcjądobroczynności: Swiąteczna kampania marki

#FunkcjaDobroczynności to świąteczna kampania działu mobile marki Samsung, której celem jest pomoc dzieciom w Polsce i na świecie. Akcja wystartowała 21 listopada i potrwa do 26 grudnia, a jej partnerem jest UNICEF. Działania marketingowe obejmują telewizję, internet, radio, punkty sprzedaży, media społecznościowe oraz outdoor.

27.11.2018 | przeczytano: 264 razy
Kreatura 2018: Pełna lista zwycięzców!

22 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2018. W tym roku spośród 46 nominowano prac ostatecznie jury konkursowe pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, executive creative directora i partnera polskiego oddziału VML, przyznało 7 nagród głównych i 13 wyróżnień. Jury zdecydowało również o przyznaniu dwóch nagród specjalnych.

27.11.2018 | przeczytano: 826 razy
IAB Mixx Awards & Conference 2018

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

16.11.2018 | przeczytano: 509 razy
PIAP planuje nowe przedsięwzięcia

Nowy Zarząd PIAP spotkał się 11 października br. w Łodzi, żeby omówić plany na swoją kadencję, a więc najbliższe dwa lata. Wśród wytyczonych celów najważniejsze będą wzmożone działania lobbingowe w celu podniesienia limitów kwotowych na upominki reklamowe oraz realizacja filmu promocyjnego. Oczywiście lista zadań i działań Izby jest długa, co zwiastuje bardzo aktywną i pracowitą kadencję.

22.10.2018 | przeczytano: 229 razy (komentarzy: 2)
„Najwięcej najlepszej piłki w nc+” w nowej kampanii nc+

12 września wystartowała nowa kampania „Najwięcej najlepszej piłki w nc+” promująca bogatą ofertę transmisji sportowych dostępnych na kanałach platformy. Start głównej części kampanii poprzedzała kampania teaserowa realizowana online. Media całościowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

12.09.2018 | przeczytano: 585 razy
Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię „Jeden dzień – wart całe życie”

Wystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” przygotowana przez agencje z grupy Havas dla Fundacji Zobacz… JESTEM! Za produkcję spotu towarzyszącego kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Dobro, zaś za postprodukcję Platige Image. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.

11.09.2018 | przeczytano: 513 razy
Czy Polacy rozpoznają dobrowolne znaki odpowiedzialnościowe branży piwowarskiej?

Znaki „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”, „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich” i „W ciąży nie piję alkoholu” są bardziej widoczne i lepiej rozpoznawalne przez społeczeństwo niż obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne. Jak wynika z badań, spontaniczna świadomość znaku „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” wśród respondentów wynosi aż 44 proc., a 17 proc. identyfikuje znak „W ciąży nie piję alkoholu”.[i] Dla porównania, jedynie 4 proc. badanych spontanicznie wymienia obowiązkowe ostrzeżenie dotyczące szkodliwości alkoholu dla kobiet w ciąży i zagrożenia dla kierowców. 13 proc. Polaków spotkało się ze znakiem „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich”, podczas gdy nikt nie kojarzy obowiązkowego ostrzeżenia przed sprzedażą alkoholu niepełnoletnim.

09.07.2018 | przeczytano: 361 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 93)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764