logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dobro: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 224
drupa 2024: Sun Chemical proekologicznie dla branży opakowań

Firma Sun Chemical, pomimo braku własnego stoiska, aktywnie włączyła się w różne inicjatywy podczas zakończonych niedawno targów drupa 2024. Większość z nich realizowała z kluczowymi partnerami biznesowymi, koncentrując się na rynku opakowań. Sun Chemical skupił się na aspektach proekologicznych, bazując i czerpiąc ze swoich wieloletnich doświadczeń rynkowych.

17.06.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 232 razy
Hand Made laureatem konkursu Dobroczyńca Roku 2024

Agencja Hand Made została wyróżniona w kategorii “Pomoc społeczna i charytatywna” w 27. edycji konkursu za działania prowadzone dla Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. 

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 211 razy
Kręci Nas Recykling - Oponeo.pl podsumowuje kampanię

W czasie kampanii Kręci Nas Recykling – między 21 marca a 22 kwietnia, na terenie całego kraju zorganizowanych zostało ponad 70 akcji sprzątania terenów zielonych. Objęły one parki, lasy, a nawet rzeki. Sprzątane były zalegające odpady, w tym także porzucone stare opony. W działania zaangażowało się niemal 3000 wolontariuszy, dzięki którym możemy żyć w czystszym i zdrowszym otoczeniu. W projekcie uczestniczyli także kierowcy, którzy przy okazji wiosennej wymiany opon na nowe mogli pozostawić zużyte ogumienie w serwisach biorących udział w akcji.

26.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 281 razy
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.

19.04.2024 | Personalia | przeczytano: 335 razy
Sun Chemical o zrównoważonym rozwoju w poligrafii

„Od kołyski po grób…. zrozumienie celów zrównoważonego rozwoju opartych na nauce, które będą definiować naszą branżę w przyszłości. Analiza Cyklu Życia na poziomie pojedynczego produktu (Ślad Węglowy Produktu)” – to tytuł prelekcji Colina Smitha, European Product Manager w europejskim oddziale firmy Sun Chemical podczas tegorocznej edycji Konferencji Fleksografów. Organizatorem wydarzenia, które odbywało się w dniach 18-20 marca w Warszawie, była Polska Izba Fleksografów. Sun Chemical był Głównym Sponsorem jego tegorocznej edycji. Wydarzenie zgromadziło ok. 300 osób, stanowiąc – jak podkreśla Tomasz Dobrowolski, Business Director Packaging Inks w polskim oddziale firmy Sun Chemical – idealną przestrzeń do spotkań z jej klientami i partnerami branżowymi.

29.03.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 658 razy
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia

Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.

18.03.2024 | Personalia | przeczytano: 414 razy
Historyczna podróż w kampanii Betclic

Betclic rozpoczął 11 marca nową kampanię wizerunkowo-produktową. Marka promuje przełomową zmianę w ofercie – Grę bez podatku, dzięki której każdy Gracz operatora może wygrać więcej. Bukmacher pokrywa bowiem podatek od stawki za zakłady. Produkcja kampanii ma międzynarodowy charakter, a całość realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek.

14.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 466 razy
Dove i Młode Głowy łączą siły w kampani informacyjno-edukacyjnej

Dove i MŁODE GŁOWY łączą siły, aby zadbać o zdrowie psychiczne nastolatków w Polsce. Za koncept kreatywny i komunikację kampanii informacyjno-edukacyjnej odpowiada That One Agency, za media relations i działania PR –Yellowcups, a za zakup mediów – Mindshare Polska. Produkcja materiałów video powierzona została Papaya Films.

06.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 750 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
 Sun Chemical o ESG na konferencji Polskiej Izby Fleksografów

Firma Sun Chemical nie tylko kolejny raz wspiera wydarzenie branżowe, będąc Diamentowym Sponsorem Konferencji Fleksografów, organizowanej przez Polską Izbę Fleksografów, ale także w najbliższej jej odsłonie przedstawi uczestnikom problematykę związaną ze zrównoważonym rozwojem. Colin Smith, European Product Manager w europejskim oddziale tej firmy, wygłosi referat zatytułowany: „Od kołyski po grób…. zrozumienie celów zrównoważonego rozwoju opartych na nauce, które będą definiować naszą branżę w przyszłości. Analiza Cyklu Życia na poziomie pojedynczego produktu (Ślad Węglowy Produktu)”. Wydarzenie odbywać się będzie w dniach od 18 do 20 marca br. w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie.

05.03.2024 | Świat poligrafii | przeczytano: 917 razy
O pomoc bez wstydu - kampania Pomagam.pl

Głupio mi i wstyd prosić o pomoc… Tak rozpoczyna się spot w nowej kampanii Pomagam.pl. Według serwisu, osoby w trudnej sytuacji, zakładając zbiórki internetowe, często borykają się z poczuciem wstydu. Mimo że lubimy pomagać innym, proszenie o pomoc bywa trudne. Tą kampanią serwis Pomagam.pl podkreśla, że pomaganie to naturalna część naszego życia i warto prosić o pomoc.

01.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 468 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 224)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764