logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dolny Śląsk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Dziennikarski protest po tragicznej śmierci Mikołaja Filiksa

Tragiczna śmierć niespełna 16-letniego Mikołaja Filiksa stała się wyzwaniem dla opinii publicznej, a zwłaszcza dla naszego środowiska, bo mogły się do niej przyczynić działania osób przedstawiających się tak jak my – jako dziennikarze i dziennikarki. Media publiczne – Radio Szczecin oraz TVP Info – informując 29 grudnia 2022 roku o wyroku z grudnia 2021 roku, dotyczącym osoby skazanej za czyny pedofilskie, zrobiły to bowiem w sposób, który pozwolił na łatwą identyfikację, że ofiarą było dziecko szczecińskiej posłanki Koalicji Obywatelskiej Magdaleny Filiks.

07.03.2023 | przeczytano: 1872 razy

Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.

18.08.2022 | przeczytano: 870 razy

W ciągu niespełna czterech lat zadłużenie firm konsultingowych działających na polskim rynku wzrosło o 70 proc., do 263,1 mln zł – podaje Krajowy Rejestr Długów. Doradzanie innym przedsiębiorstwom w kwestiach podatkowych, księgowych czy prawnych nie idzie w parze z własną dyscypliną płatniczą. Co gorsza, firmy z branży konsultingowej nie mogą odzyskać pieniędzy od swoich klientów, którzy są im winni 449,4 mln zł.

18.07.2022 | przeczytano: 352 razy
„Panie Kierowniku, co ja będę z tego miał?”, czyli 24/7Talks za nami

Dlaczego warto inwestować w Employer Branding i jak przekonać do tego prezesa? Jakie są najbardziej atrakcyjne aspekty zatrudnienia i czym powinna różnić się komunikacja kierowana do pracowników różnego szczebla? Na te i wiele innych pytań odpowiadali zaproszeni goście podczas II edycji Konferencji 24/7Talks. Wydarzenie zorganizowane pod koniec marca przez agencję 24/7Communication przyciągnęło ponad 100 uczestników, chcących poznać tajniki strategii EB największych marek.

05.04.2019 | przeczytano: 868 razy
Kawa i kultura – niestandardowe działania marketingowe Etno Cafe

Etno Cafe to polska marka kawowa, która od początku swojej działalności stawia na niestandardowe działania marketingowe. Wspiera lokalne inicjatywy kulturalne i promuje początkujących, nierzadko off-owych artystów.

04.12.2018 | przeczytano: 1381 razy
Grudzień 1998. Encad w hotelu Victoria

Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?

26.05.2018 | przeczytano: 2018 razy
Artykuły z cyklu Z archiwum Signs.pl
Business Consulting obchodzi 30. urodziny

Historia firmy zaczęła się w latach 1988–1989, a powstaniu firmy towarzyszyły wielkie przemiany ustrojowe w Polsce. Business Consulting doradzał biznesowi w procesie transformacji rynkowej i był jednym z pionierów wdrażania nowoczesnych zasad marketingu w Polsce.

28.02.2018 | przeczytano: 561 razy
Polskie firmy roku 2017 nie zaliczą jako udanego?

Nie ma jednego sektora, który „pogrążałby” całą gospodarkę. Liczba firm tracących płynność finansową jest stosunkowo wysoka zarówno w produkcji jak i usługach, handlu a w przekroju całego roku wzrosła także w przeżywającym „boom” budownictwie.

28.12.2017 | przeczytano: 870 razy
kampania digital z wykorzystaniem Virtual Reality

Jak sprzedać wszystkie domy na etapie „dziury w ziemi” w ciągu 6 miesięcy od uruchomienia inwestycji? Z takim pytaniem zmierzyli się marketerzy z agencji digitalowej adCookie, którzy do promocji domów szeregowych wykorzystali najnowsze narzędzia marketingu online, łącząc je z technologią wirtualnej rzeczywistości.

24.01.2017 | przeczytano: 1327 razy
Podsumowanie Oneday Roadshow

Aż trudno uwierzyć, że to już prawie koniec tegorocznych spotkań specjalistów branży reklamowej podczas OneDay Roadshow. Wystawcy powrócili do Polski, a konkretnie na Dolny Śląsk i do hotelu Ibis Style.

12.09.2016 | przeczytano: 567 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764