logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dom w Łodzi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards

Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią Poland & CEE Retail Summit 2024.

14.04.2024 | przeczytano: 281 razy
Będę Tatą. Nie piję razem z nią - kampania z akcją #FASOFF

Przez prawie cztery miesiące akcja społeczna #FASOFF, przygotowana przez Fundację “Dom w Łodzi” i Kompanię Piwowarską we współpracy z agencją Chromatique, była emitowana w mediach. Dotarła aż do 7,5 milionów osób. O rzeczach ważnych trzeba i należy mówić głośno, o czym przekonują twórcy kampanii przeciwdziałającej Płodowemu Zespołowi Alkoholowemu.

06.02.2024 | przeczytano: 468 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nie piję. Będę Tatą: kampania edukacyjna FASOFF

Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95 proc. Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. Na skutek tego, co roku w Polsce rodzi się 900 dzieci z FAS – Alkoholowym Zespołem Płodowym, który objawia się uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją, wadami serca i wzroku. Wady są nieodwracalne. Dlatego 9 września, w Światowy Dzień FAS, Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” rozpocznie kampanię społeczną FASOFF. Tym razem pod hasłem: Będę Tatą. Nie piję razem z nią.

08.09.2023 | przeczytano: 403 razy
Druga edycja PR Wings za nami

15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Niezależne jury składające się z 40 najwyższej klasy ekspertów, wskazało zwycięskie projekty w 14 kategoriach. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich, a także Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka.

16.09.2022 | przeczytano: 804 razy
Znamy wyniki półfinału Konkursu PR Wings 2022

Niezależne Jury składające się z 40 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród w Konkursie PR Wings 2022 organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Znamy zatem po trzech nominowanych w 14 podstawowych kategoriach konkursowych. Podobnego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę w piętnastej kategorii specjalnej - spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu. W II etapie głosowania jurorzy wybiorą teraz finalnych laureatów, którzy zostaną ogłoszeni 15 września na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

06.09.2022 | przeczytano: 1196 razy
Kampania FASOFF na ekranach digital signage

9 września w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach, Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FASOFF pt. "Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!".

15.09.2021 | przeczytano: 682 razy
Ruszyła trzecia edycja kampanii społecznej Fasoff

9 września przypada Światowy Dzień Świadomości FAS (Alkoholowy Zespół Płodowy), który ma przypominać przyszłym matkom o skutkach picia alkoholu w ciąży. Tego dnia Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczynają trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FASOFF, tym razem w formule mrocznych bajek.

09.09.2021 | przeczytano: 613 razy

Kampania FASOFF została doceniona przez kapitułę XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze”. Spośród 79 docenionych projektów FASOFF otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Sustainability i CSR Communications. Adresatami kampanii FASOFF byli przyszli rodzice oraz ich otoczenie, a celem edukacja nt. nieodwracalnych skutków spożycia nawet symbolicznej „kropli” alkoholu przez kobiety w ciąży. Kampanii towarzyszył przekaz – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF.

29.01.2021 | przeczytano: 454 razy
Ruszyła kampania społeczna Fasoff

O tym wciąż trzeba przypominać i mówić głośno: NIE PIJ W CIĄŻY. Nawet mała ilość alkoholu może być przyczyną FAS – jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych. Dlatego po raz drugi Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej rusza z kampanią społeczną FASOFF.

10.09.2020 | przeczytano: 991 razy

Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz ich otoczenia nt. nieodwracalnych skutków wynikających ze spożycia nawet „symbolicznej kropli” przez kobietę w trakcie ciąży, która ma wpływ na przyszłe zdrowie dziecka i może być przyczyną FAS. Kampanii towarzyszy jeden przekaz – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF.

02.07.2020 | przeczytano: 577 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764