logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dominik Strzelec: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Dominik Strzelec ambasadorem marki Drewnochron

Popularny projektant ogrodów, Dominik Strzelec, został ambasadorem marki Drewnochron. W ramach współpracy edukuje, jak dbać o drewno w przydomowej przestrzeni, by na długo mogło zachować funkcjonalność i cieszyć swoim niepowtarzalnym pięknem. Ważnym elementem wspólnych działań jest cykl filmów prezentujących sposoby na skuteczne i efektowne zabezpieczenie drewna w przydomowej przestrzeni. Komunikacja tej eksperckiej współpracy jest prowadzona z wykorzystaniem mediów społecznościowych zarówno marki Drewnochron, jak i Dominika Strzelca.

13.07.2023 | przeczytano: 562 razy
Drewnochron w „Polowaniu na ogród”

Drewnochron został partnerem 9 sezonu programu telewizyjnego „Polowanie na ogród”. Produkty tej marki będą wykorzystywane do dekoracji i ochrony drewnianych elementów w ogrodach, które trafią pod opiekę prowadzącego program Dominika Strzelca. Premierowy odcinek wiosennej serii, w której po raz kolejny znany projektant ogrodów dokona spektakularnych metamorfoz zaniedbanych przydomowych przestrzeni, będzie można zobaczyć na antenie TVN Style już w sobotę, 4 marca, o godz. 15.20.

03.03.2023 | przeczytano: 495 razy
HGTV Home & Garden ma już 5 lat

5 lat nadawania. Ponad 900 odcinków premierowych polskich produkcji. Bogata oferta zagraniczna. Setki remontów i metamorfoz ogrodowych. Najlepsi eksperci. HGTV to zdecydowanie jeden z najchętniej oglądanych i najbardziej lubianych kanałów lifestylowych w Polsce.

07.01.2022 | przeczytano: 924 razy
10. urodziny stacji TTV

2 stycznia 2012 roku wystartowała stacja TTV. Od tego momentu nadawca z sukcesem buduje swoją widownię, a na antenie tej telewizji pojawiło się już ponad 80 programów! Z okazji jubileuszu wyemitowana zostanie specjalna urodzinowa edycja programu „99 – GRA O WSZYSTKO”, w której udział weźmie kilkadziesiąt gwiazd stacji. Sześcioodcinkowa seria zadebiutuje 2 stycznia o godz. 22:00 w TTV oraz serwisie Player.pl.

07.01.2022 | przeczytano: 888 razy
Dominik Strzelec powraca w najnowszym sezonie „Usterki”

We wrześniu na antenie TTV szykuje się podwójny powrót. Po krótkiej przerwie wraz z najnowszym sezonem „Usterki” powraca Dominik Strzelec. Program sprawdzający rzetelność fachowców zajmujących się domowymi naprawami właśnie doczekał się kontynuacji, premierowe odcinki 14. serii emitowane będą od 6 września – od poniedziałku do czwartku o godz. 18:05.  

20.08.2021 | przeczytano: 545 razy
Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki

„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Celem sieci jest także utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Wraz z nową misją marki zmienił się także claim – „Z pasją do domu i ogrodu”. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki – do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby dołączyła Kasia Ogórek, autorka najpopularniejszego bloga DIY w Polsce. Szeroko zasięgowe działania komunikacyjne marki rozpoczęły się 17 marca br.

17.03.2021 | przeczytano: 895 razy
Pięć formatów TVN Grupa Discovery w aplikacji Insbay

Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z portfolio TVN Grupa Discovery. W nowym sezonie w aplikacji znajdą się inspiracje i produkty z kanałów TVN Style oraz HGTV Home & Garden. W marcu i kwietniu w insbay pojawi się aż 5 programów: „Pani Gadżet”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Polowanie na ogród”, „Wymarzone ogrody” oraz „Weekendowa metamorfoza”. Użytkownicy będą mogli przyjrzeć się bliżej ulubionym formatom i kupić produkty w kategorii dom i ogród oraz lifestyle.

10.03.2021 | przeczytano: 534 razy
Czerwcowe nowości w Grupie TVN Discovery

W maju statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 4 godziny 24 minuty dziennie. W porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku czas oglądania linearnej telewizji był o 16 minut dłuższy.

08.06.2020 | przeczytano: 585 razy
Cillit Bang w najnowszej kampanii zachęca do upcyclingu

„Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły” - to nowa akcja Cillit Bang z udziałem Dominika Strzelca, zachęcająca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.

26.11.2019 | przeczytano: 1669 razy

Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania promocyjna Husqvarna - producenta urządzeń mechanicznych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Kampania koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna. Działania promocyjne prowadzone są w Internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z czasem możesz wszystko” we współpracy z influencerami. Projekt wystartował z początkiem maja i potrwa do jesieni.

23.05.2018 | przeczytano: 1048 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764