logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Domu Mody Klif: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Modowy mural przy Domu Mody Klif

Walka z szarością i betonozą to wyzwanie wielu polskich miast. Tymczasem może być przyjemnie i kolorowo, a do tego ekologicznie. Pokazał to właśnie Dom Mody Klif, który zamienił fragment muru na terenie galerii w kolorowy antysmogowy mural.

18.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 1404 razy
Klif rozdaje croissanty

Czy spotkaliście już na swojej drodze rowerzystkę rozdającą croissanty? Jeśli nie, koniecznie wybierzcie się na poranny spacer warszawskimi ulicami, a oprócz rogalika otrzymacie zaproszenie na pełne śniadanie do Domu Mody Klif.

12.08.2022 | Z rynku | przeczytano: 562 razy
Nowe osoby w Client Service Leo Burnett Warszawa

Dzięki nowym projektom oraz wygranym przetargom, między innymi na stworzenie platformy kreatywnej Otodom, obsługę kreatywną dywizji Digital Appliances Samsung Electronics Polska, czy poszerzeniu współpracy z PZU o wygrany w tym roku obszar BTL, agencja Leo Burnett powiększyła zespół Client Service o nowe osoby.

08.12.2021 | Z rynku | przeczytano: 1108 razy

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika konwersji najemców segmentu premium.

14.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 348 razy
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018

Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.

17.10.2018 | Konkursy | przeczytano: 757 razy
Valkea otwiera się na etyczny family marketing

Valkea, agencja specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego, zaprezentowała dzisiaj, podczas specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej, swój nowatorski projekt z obszaru family marketingu, pod nazwą „Valkea for Kids”. Zapoczątkowała tym samym trend na etyczny marketing skierowany do dzieci i ich rodziców. Konferencja prasowa odbyła się w Domu Mody Klif, w ramach trwającej akcji „Back to School”.

06.09.2018 | Świat mediów | przeczytano: 637 razy
Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce

Marka Klif została uhonorowana w tegorocznym konkursie Power of content marketing. To nie pierwsze wyróżnienie w tym konkursie jakie Klif otrzymał za wydawany dwa razy w roku magazyn custom publishing.

28.05.2018 | Konkursy | przeczytano: 746 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764