logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Donald Tusk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 41
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2024

Najnowszy ranking Najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce ponownie otwiera TVN24. W lutym 2024 roku stacja była cytowana przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, na którą media powoływały się niespełna 3,7 tys. razy. Podium zamyka Gazeta Wyborcza z liczbą prawie 3,6 tys. wzmianek. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero, który rozpoczął działalność z początkiem lutego i od razu uzyskał ponad 1,4 tys. cytowań.

01.04.2024 | przeczytano: 1172 razy (komentarzy: 23)
Przedłużające się postępowania gospodarcze zmorą MSP

Skrócenie trwania postępowań w sprawach gospodarczych do maksymalnie sześciu miesięcy, uproszczenie systemu podatkowego, większa stabilność prawa i trzymanie się vacatio legis oraz ograniczenie instytucji tymczasowego aresztowania – to część postulatów zawartych w „Nowej polityce gospodarczej”, który została opracowana we współpracy z Radą Przedsiębiorców i Radą Naukową przy Rzeczniku MŚP na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród ok. 400 organizacji pracodawców. Statystyki pokazują, że od 2019 roku nastąpił znaczny wzrost liczby interwencji Rzecznika MŚP w spornych sprawach małych i średnich przedsiębiorców.

27.02.2024 | przeczytano: 436 razy
List otwarty pracowników TVP w sprawie sytuacji w mediach publicznych

Poniżej udostępniamy pełną treść listu otwartego byłych i obecnych pracowników TVP dotyczącego sytuacji w mediach publicznych.

27.12.2023 | przeczytano: 1071 razy

Jedną z obietnic wyborczych Koalicji Obywatelskiej było wprowadzenie tzw. kasowego PIT. Teraz zamiar ten potwierdził w swoim exposé premier Donald Tusk. Wdrożenie tego rozwiązania przyniosłoby zmiany dla przedsiębiorców, którzy płaciliby podatek dochodowy dopiero po otrzymaniu środków z tytułu opłaconej faktury, a nie w momencie jej wystawienia.

13.12.2023 | przeczytano: 521 razy
Debata wyborcza w TVP. Ponad 160 tys. wzmianek w mediach społecznościowych

W poniedziałek wieczorem odbyła się debata wyborcza w TVP, w której wzięli udział przedstawiciele sześciu komitetów wyborczych zarejestrowanych w całym kraju. Spotkanie było bardzo dynamiczne, a pytania rozwinięte. PSMM Monitoring & More opublikował analizę medialności debaty, wskazując najczęściej wzmiankujące na ten temat redakcje oraz najbardziej zaangażowane społeczności.

11.10.2023 | przeczytano: 427 razy
Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media

Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.

11.08.2023 | przeczytano: 354 razy

„Gazeta Wyborcza” przyznała tegoroczny tytuł Człowieka Roku Hannie Machińskiej. To prawniczka, obrończyni praw człowieka, była zastępczyni Rzecznika Praw Obywatelskich doceniona przez redakcję dziennika za niezłomność i bezkompromisowość. Artykuł poświęcony laureatce jest już dostępny na Wyborcza.pl, a jutro ukaże się w tradycyjnym wydaniu dziennika jako jego wiodący temat.

05.06.2023 | przeczytano: 291 razy
Media wciąż bez kobiet

Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie dla Forbes Women zanotował spadek udziału kobiet występujących jako ekspertki w najpopularniejszych telewizyjnych serwisach informacyjnych w Polsce. W 2021 roku kobiet w badanych programach było zaledwie 24%. Z kolei w 2022 mniej, bo już tylko 21%. W ubiegłym roku w październiku kobiecych wystąpień na wizji było dokładnie 845 w stosunku do reprezentacji 3 127 mężczyzn.

20.01.2023 | przeczytano: 1492 razy (komentarzy: 11)
Polaków Świąteczne Rozmowy 2022

W Boże Narodzenie 2022 najchętniej będziemy chcieli porozmawiać z bliskimi o hobby, pasjach i zainteresowaniach. Natomiast najbardziej unikanymi przez Polaków tematami będą choroby i zdrowotne dolegliwości, polityka oraz gospodarka. Przy świątecznym stole najchętniej porozmawialibyśmy z Robertem Lewandowskim, Donaldem Tuskiem i Igą Świątek. Prawie 3⁄4 Polaków zamierza świąteczne życzenia złożyć osobiście, a jedynie 4% nie zrobi tego w tym roku w ogóle. Na 2023 rok życzymy sobie przede wszystkim roku bez wizyty u lekarza i podwyżki większej niż inflacja – to wnioski z badania zrealizowanego w ramach wspólnego projektu SW Research Agencji Badań Rynku i agencji Noise PR.

21.12.2022 | przeczytano: 612 razy
Morawiecki, Duda i Dworczyk liderami sceny politycznej 2021 w mediach

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w 2021 roku politycy Prawa i Sprawiedliwości wypowiadali się w mediach ponad 3 razy częściej niż przedstawiciele opozycyjnej Koalicji Obywatelskiej, 14 razy częściej niż członkowie Lewicy i 23 razy częściej niż działacze Koalicji Polskiej. Najpopularniejsze medialnie osoby z tego okresu to Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk, którzy przez rok byli obecni we wszystkich środkach masowego przekazu aż 300 tys. razy. Dotarcie[1] ich wystąpień i przemówień wyniosło ponad 7,4 mld kontaktów. Wśród 20 najbardziej aktywnych medialnie polityków nie pojawiła się żadna kobieta.

19.08.2022 | przeczytano: 1084 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 41)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764